Elkerülhetetlennek látják a hús drágulását szakértők
A takarmányárak világszintű emelkedése nehéz helyzetbe hozta az állattartókat, a hús drágulása elkerülhetetlen – mondták a Portfolio keddi online konferenciáján részt vevő termelői szervezetek és agrárcégek képviselői. A takarmánygyártással foglalkozó
Kedvezően alakult az álláspiac az első negyedévben
Kedvezően alakultak 2021 első negyedévének álláspiaci mutatói 2020 azonos időszakával összevetve, de már a tavalyi negyedik negyedév emelkedő álláshirdetési számai jelezték a válságból kilábalás jeleit – közölte a Profession.hu állásportál
A Nestlé összes csomagolóanyaga újrahasznosítható lesz
A Nestlé csomagolóanyagainak 100 százaléka újrahasznosítható lesz 2025-re – közölte a vállalat az MTI-vel kedden. Kiemelték: a cég áprilistól korlátozott mennyiségben teszt jelleggel papíralapú változatban is piacra dobja a Nescafé
Tavaly visszaesett a sörfőzés és a fogyasztás Csehországban
Éves összehasonlításban tavaly 6,9 százalékkal 20,1 millió hektoliterre csökkent a Csehországban főzött sör mennyisége – közölte a cseh söripari szövetség kedden Prágában. Az egy főre eső éves átlagos sörfogyasztás
Több mint ezer euróval kevesebbet költött tavaly minden németországi lakos
A németek a tavalyi válságévben 1250-1750 euróval kevesebbet költöttek az előző évinél. A polgárok elsősorban a szolgáltatások igénybe vételében fogták vissza kiadásaikat a kölni IW gazdaságkutató intézet keddi jelentése szerint.
Járvány alatt se engedik el a rászoruló gyermekek kezét
A Tesco vásárlói április 19. és május 16. között adománykuponok megvásárlásával támogathatják az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányát. A kasszáknál és online is kapható 250 forintos kuponok eladásából befolyt
A FAO és az Európai Űrügynökség összefognak a Fenntartható Fejlődési Célok támogatásáért
Az Ensz Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) és az Európai Űrügynökség szorosabbra fonja együttműködését a pontosabb adatokért és jobb információmegosztásért, melyek révén támogatják a világ országait a Fenntartható Fejlődési Célok
Szállás.hu: már a lakosság harmada bízik az idei nyaralásban
Az elmúlt hetek korlátozások enyhítéséről és az oltási számok markáns növekedéséről szóló híreinek hatására a lakosság harmada újra bízik abban, hogy el tud menni nyaralni – derül ki a Szállás.hu
A kis kiszerelésű termékek forgalma visszaesett
A szénsavas üdítőitalok piacán a vendéglátóhelyek bezárásának, valamint az otthon töltött idő megszaporodásának eredményeként a kis kiszerelésű termékek forgalma visszaesett, míg a nagyobb űrtartalmú üdítőitalok iránt megnőtt a kereslet. Az
Magyar bor nyert nagyaranyérmet az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
Nagyaranyérmet nyert a Moszkvában megrendezett Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen (Eawsc) a mádi Demetervin Pincészet dűlőszelektált, 2013-as évjáratú Király furmint aszúja. A versenyt a Nemzetközi Szőlészeti és Borászati Szervezet (OIV) együttműködésével
Karbonsemleges lesz a Heineken 2040-re
2040-re tökéletesen karbonsemlegessé válik a Heineken. A vállalat a világon az első, amelyik ezt a célt tűzte ki maga elé. A Heineken „Brewing a Better World”-kampánya keretében jelentette be vállalását,
Sanyi bácsi fia – A nap videója
Sanyi bácsi, a szabadnapos mixer zseniális videóját 60 ezren látták már a youtube-on, ahogy reggelit készít fiának. Hogy mit fog fel az apa mozdulataiból a kissrác, az talán soha nem
Zsebes to-go edények – A nap képe
Az utóbbi 1-2 évben megjelent új to-go edények nagy változatosságban biztosítják, hogy ételed, italod nálad legyen, mégis akadjon egy szabad kezed az evéshez – erről áprilisi számunkban is írtunk. Most
Nulla-hulladékos csomagolóanyag szappanból
Szokatlan csomagolóanyagot alkotott egy német dizájner. Jonna Breitenhuber egy sor higiéniai terméket tervezett, amelyek csomagolása egytől-egyig szappanból készült. A Soapbottle elnevezésű márka alá olyan folyékony higiéniai cikkek tartoznak, amelyekhez a
Tejmentes termék a Nestlétől
Ahogy az ázsiai fogyasztók egyre gyakrabban keresik a tejmentes alternatívákat, a Nestlé piacra dobta legnépszerűbb márkáinak növényi alapú alternatíváit. Ezek egyike a Milo, a világ vezető csokoládéitala, amely számos ázsiai