Találatok: 18 hír

A közösségi médiában vezetik le a feszültséget a kórházi dolgozók

Vagy legalábbis ott is próbálják az agyukat valahogyan kikapcsolni. Jelenleg a kórházi dolgozók, legyen az orvos, nővér, beteghordó, mentős a világ hősei (közvetlenül a boltosak, tömegközlekedésben dolgozók, szemétszállítók, ételfutárok, csomagküldők előtt). Nap mint nap kockázatnak teszik ki az egészségüket, legyenek gyakorlatilag…

Covid-19 reakciós gomb jöhet a Facebookra 

Az egyelőre nem világos, hogy mégis milyen élethelyzetekre lehet majd használni, de a Facebook az új koronavírussal kapcsolatos reakciós gombot tesztel.  A reakciógombok alapvetően valamilyen érzelmet fejeznek ki, egy apró emoji elég ahhoz, hogy valaki a dühét vagy a szomorúságát fejezze ki egy bejegyzés kapcsán, és valóban egyszerűbb egy…

Családjával együtt hagyta el New Yorkot az influenszer, az egész világ kiakadt rá

Naomi Davis a szülői lét örömébe, és izgalmaiba vezeti be a követőit, az Instagramon majdnem fél millióan követik a családja New York-i életét. Az ötgyerekes anyukának hamarosan könyve jelenik meg, de nagyon komoly reklámszerződésekben sem szenved hiányt, bár ezek most egy meglehetősen felelőtlen döntés miatt veszélybe is…

Kihívásokkal lett tele az internet

Marketing Morzsák
-
  Tegnap 14:09 Média

A cím mindenhogyan helytálló, lehet bárhogy érteni, de mi most arról fogunk szólni, hogy az Internet tele lett challenges-zel, azaz magyarul kihívásokkal. Ezekkel gyakorlatilag már mindenki találkozott, aki fent van valamilyen közösségi oldalon, elég csak mondjuk a jegesvödrös kihívásra (#icebucketchallenge) gondolni pár évvel ezelőttről. Szóval ez

Korlátozza az üzenettovábbítást a Messenger

Marketing Morzsák
-
  Tegnap 13:28 Mobiltech

A koronavírus terjedésével egyenes arányban az álhírek, összeesküvéselméletek is terjednek. Egyesek a Messengert is erre használják, így most a Facebook kénytelen volt lépni. Egész egyszerűen korlátozzák a továbbítható üzenetek számát. Az újítás (vagy visszalépés, ahonnan nézzük) nem éles még, de valószínűleg nem kell rá sokat várni. A…

Baby Sharkot a járvány ellen!

Marketing Morzsák
-
  Tegnap 12:08 Média

Ha valaki nem tudná mi az a Baby Shark, annak vagy nincs gyereke, unokája, vagy már felnőttek. A lényeg, hogy akinek kisgyerek van a közelébe, az tudja mi az a Baby Shark: a világ legagyonhallgatottabb gyerekdala. Ez: Nem valószínű, hogy van ezen mit tovább magyarázni, minden ott van a videón, érthető, hogy miért őrülnek meg

Óriásit nőtt a Facebook forgalma

Marketing Morzsák
-
  20.03.27 11:10 Mobiltech

Többször írtunk már itt a Marketing Morzsákon is arról, hogy a világ internetes forgalma hatalmasat nőtt a koronavírus-járvány hatására, lévén aki teheti, otthonról dolgozik, tanul vagy csak egyszerűen szórakozik. A Messenger forgalma például 70 százalékkal nőtt, de most a Facebook azt is elárulta, hogy a teljes forgalmuk miként alakult. 1000 száza

Hogyan kerüljük el, hogy hamis információt terjesszünk az interneten?

Marketing Morzsák
-
  20.03.27 10:23 Média

Az álhírek, átverések és hamis állítások mindig is gondot okoztak a közösségi oldalakon, a járvány idején pedig úgy tűnik, hogy még inkább megoszt mindenki bármit, ami szembejön velük. Hiába teszi ezt segítő szándékkal valaki, ha összességében olyan bejegyzéseket oszt meg, ami mások egészségét is veszélyezteti, például öndiagnózisra…

Megőrülnek a sztárok a bezártságtól, és ezt csaknem élőben közvetítik

Marketing Morzsák
-
  20.03.27 10:12 Média

A zenészek, színészek hozzá vannak szokva ahhoz, hogy több ezren éltetik őket, de most, hogy senki nem megy sehova, kénytelenek a megszokott figyelmet online, a közösségi oldalakon keresztül megszerezni. Vagy csak egyszerűen unatkoznak, és nincs jobb időtöltésük. Mindegy is, a lényeg, hogy egy rakás híres ember szürreális, de meglehetősen…

Már a Google Térképen is ott a koronavírus

Marketing Morzsák
-
  20.03.26 16:28 Infotech

A Google Térképet rendszeresen használók tudják, hogy az egyik legjobb térképszolgáltatás nem csak arra jó, hogy közlekedjünk vele, hanem üzletek, éttermek, helyek felfedezésére. Amik most a világon sok helyen zárva vannak a koronavírus-járvány miatt. Ezt viszont sokan nem feltétlenül tudják, így ha éppen nincs kijárási tilalom, akkor akár…

A Twitter egymillió dollárt ígér a bajba jutott újságoknak

Marketing Morzsák
-
  20.03.26 15:55 Mobiltech

A 2008-as gazdasági világválságnál nagyobb recessziót vár már mindenki a koronavírus-járvány miatt, ami gyakorlatilag a teljes gazdaságra kihat majd valamilyen módon, nem csak az olyan közvetlenül érintettekre, mint a turizmus vagy a vendéglátás. Kihathat például az újságokra, akik ugye reklámbevételből élnek, viszont ha a cégek csődbe…

Egy rakás példát gyűjtött össze a Twitter a klassz márka kommunikációról

Marketing Morzsák
-
  20.03.26 13:07 Mobiltech

A járvány alatt meglehetősen nehéz kitalálni, hogyan érdemes kommunikálni a cégeknek. Erre ad ötleteket  a Twitter, ami szerint nagyon fontos, hogy a cégek ebben a helyzetben se álljanak le a közösségi média jelenléttel, csak éppen most nagyon oda kell figyelni, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálni.  Azt kell észben tartani, hogy…

Hangulatokat lehet beilleszteni a Facebook Storyba

Marketing Morzsák
-
  20.03.25 16:39 Infotech

A héten egyre több felhasználónál jelent meg egy új Facebook Story mód, ami a Mood nevet kapta, vagyis a felhasználó a hangulatát tudja vele kifejezni különböző gifekkel.  Meglehetősen egyszerű használni, csak ki kell választani a lehetséges módok közül, aztán megtalálni a megfelelő gifet, ami leginkább kifejezi, milyen hangulatot akarunk…

Együtt instázhatunk a barátainkkal

Marketing Morzsák
-
  20.03.25 16:24 Mobiltech

Jelenleg, akinek van esze, otthon van. Már aki tud, és nem szólítja ki a vad, veszélyes vírusokkal teli világba a munkája vagy egyéb kötelezettsége. Az otthon levés pedig lehet unalmas is, így most mindenki azon van, hogy ezeket az időket kicsit izgalmasabbá tegye. Például az Instagram is, akik azt találták ki, hogy ugyan miért ne

Hogyan lehet tartani a kapcsolatot követőkkel a karantén ideje alatt?

Marketing Morzsák
-
  20.03.25 12:54 Média

Az egyik legnagyobb kihívás influenszerek és márkák számára is, hogyan tudnak továbbra is kapcsolatot tartani a követőikkel. Nyilvánvalóan nem lehet most szabadban készült videókat és képeket, utazásokat posztolni, hiszen a járvány egyik fő üzenete, hogy mindenki maradjon otthon. Éppen ezért egyik márkának vagy felelős influenszernek sem jó…