Találatok: 50 hír

Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál

Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető irányítja a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területét, Ludvig Orsolya Stefanie személyében, aki március elsejétől csatlakozik a magyarországi Heineken csapatához.   Az új vezető olyan multinacionális vállalatoknál felelt a kommunikációért és…

Sós Péter János a Márkamonitor rádióműsorban

A Márkamonitor ma esti vendége Sós Péter János kommunikációs szakember, akinek decemberben jelent meg új könyve #megérjükegymást címmel. Alcíme: Beszélgetések a PR aktualitásairól.   Sós Péter János a kommunikációs asztalnak mind a négy oldalán ült már, volt újságíró-szerkesztő-főszerkesztő, megbízó, ügynökségi vezető és…

Tíz éve Együtt a babákért: A dm idén is pelenkaadománnyal támogatja a nehéz körülmények között élő családokat

A dm idén is 20 millió forint értékben adományoz 6500 csomag pelenkát 260 kisgyermekes családnak. A pelenkát a Katolikus Karitász juttatja el a családoknak. A dm és Katolikus Karitász tíz évvel ezelőtt kezdte meg Együtt a babákért néven a mai napig tartó kölcsönös együttműködését, fél évre elegendő pelenkával támogatják a…

Rossz döntés volt Trump kitiltása a közösségi médiából?

Az elmúlt napok egyik legtöbb vitát kiváltó eseménye volt Donald Trump kitiltása/letiltása egy egész sor social mediás platformról. A kérdés sokkal többről szól, mint a volt elnök személye és vitatott aktivitásai. A Mediaspace kerekasztal-beszélgetést rendezett a témáról. A megszólaló szakértők: Oliver Bretz, az Euclid Law partnere Incze Kinga, a M

Pénzügyi tudatosságra nevel minket a pandémia

A lakosság nagyrészének szüksége lenne pénzügyi tudatosságának fejlesztésére, ami hatványozottan igaz a koronavírus-járvány okozta krízishelyzet idején. Kővári Erika pénzügyi menedzser szerint a pandémiával elindult egyfajta tanítási folyamat, az emberek többsége elkezdett spórolni, de így sincsenek tisztában vele, hogyan kell ezt a…

Új székházba költözik a Henkel

A Henkel Magyarország a budapesti központi irodáit maga mögött hagyva a főváros egyik legfrekventáltabb belvárosi részén található Millennium Gardens irodaházba költözik. A hazánkban immáron harmincnégy éve jelenlevő Henkel számára a székhelyváltás fontos mérföldkő. „Az elmúlt évek alatt munkatársaink létszámának dinamikus növekedése,…

Milyen bort ihatunk a fogyókúra alatt?

Nagy mértékben méreg, kis mértékben orvosság – jelenthetjük ki a borral kapcsolatban, hiszen néhány korty kifejezetten jó hatással lehet az egészségünkre. Most az is kiderült, bizonyos borok a diétánkba is könnyen beilleszthetők. Már az ókori Rómában is itták, végigkísérte a magyar történelmet, és ritkán indulunk vendégségbe anélkül,…

Meglepő szavak is helyet kaptak a magyarok 2020-as keresési toplistáján

A Google 20 éve minden év elején közzéteszi azoknak a kifejezéseknek a listáját, amelyek az adott évben a legnépszerűbbek voltak az internetezők körében. A keresőóriás 74 országot vesz górcső alá, és ebben Magyarország is helyet kap. Míg a toplista első helyezettje elég kiszámítható volt, a további témakörökben és kifejezésekben vannak azért…

EY: A kulturális és kreatív szektor az európai gazdaság egyik motorja, kulcskérdés az újraindítása

Átfogó tanulmányt készített a kulturális és kreatív szektorról az EY az európai közös jogkezelők szervezete, a GESAC megbízásából. A tanulmány három részre tagolódik: bemutatja, hogy a szektor az európai gazdaság egyik motorja volt 2019-ig; részletezi a COVID-19 járvány hatását; végül javaslatokat fogalmaz meg a szektor újraindítására.  …

ExatlonHungary – A szív Bajnokai: A pirosak kerekedtek felül a szenvedélyek viharában

Bár a keddi Jutalom játékon aratott győzelmükkel lélektani fölénybe kerültek a Bajnokok, pillanatok alatt fordulhatnak az erőviszonyok. Mert ilyen az Exatlon.     EXATLON HUNGARY – ÖSSZEFOGLALÓ CIKK A szív Bajnokai: A pirosak kerekedtek felül a szenvedélyek viharában https://tv2.hu/exatlon/360314_a-sziv-bajnokai…

Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái”…

A felnőttképzés világa – Így tanulnak a felnőttek

A felnőttképzések világa teljesen más, mint egy főiskolai képzés vagy egy iskolarendszerű szakképzés. Azok, akik munka és család mellett ülnek vissza az iskolapadba, teljesen más motivációkkal és prioritásokkal vágnak bele egy tanfolyamba.   A TanfolyamOKJ.hu OKJ képzéseket és felnőttképzéseket közvetítő portál tanulni vágyó felnőttek körében…

Accenture: másfél év kell az európai vállalatoknak a visszaálláshoz

A digitális és a fenntarthatósági átállást sürgető európai vállalatok rövidebb időn belül, megerősödve hagyják maguk mögött a Covid19 okozta válságot az Accenture új kutatása szerint.   A „Duplázás Európában: a versenyképességet erősítő kettős stratégia” (The European Double Up: A twin strategy that will strengthen competitiveness) címmel, a…

VV10pbBB – VV Bálint megkedvelte VV Frut?

Bár Merci és Virág megpróbálta elrendezni a közöttük lévő konfliktust, végül semmi jó sem sült ki belőle. Aztán Bálint és Robi összedugták a fejüket és megosztották egymással Fruról alkotott véleményüket. Zsolt gazda pedig ismét feladta a leckét a játékosoknak, akiknek egy magaságyást kellett építeniük. Végül míg Moh és Robi a kertben…

Az AstraZeneca cáfolja a vakcinájára vonatkozó híreszteléseket

A német lapokban megjelent sajtóinformációkat az AstraZeneca a brit hatóságokra hivatkozva cáfolta.    „Azok a beszámolók, melyek szerint az AstraZeneca/Oxford vakcina hatékonysága csak 8% a 65 év feletti felnőttek esetén, teljesen megalapozatlanok. Az Egyesült Királyság vakcinációs szervezete (Joint Committee on Vaccination and…