Találatok: 12 hír

Visszatért a Próbakőhöz a BWT

Kreatív Online
-
  Tegnap 10:57 Média

A víztechnológia cég jövő évi tartalommarketing alapú aktivitásait fogják kezelni.

David Drogával érkezik az évzáró Kreatív

Kreatív Online
-
  Tegnap 00:07 Média

A Droga-interjú mellett rádiós és podcastos körkép, a Saatchi budapesti Pampers-fejlesztése, a Prezi új cucca és vagány 2020-as naptár ügynökségi barátaink jóvoltából!

Ez a telefontok többfunkciós búvárkomputerré alakítja a mobilokat

Kreatív Online
-
  19.12.11 13:06 Média

A mobiltok valójában egy mini számítógép, amelyet víz alatti kamerával, iránytűvel és merülési naplóval szereltek fel.

A törvény helyett a népharagtól félthetik hírnevüket a márkák

Kreatív Online
-
  19.12.10 15:40 Média

Jó hírnevük megóvása és hosszú távú stratégiájuk fenntartása okozhat fejfájást a világmárkáknak, ráadásul a magyar piacon sajátosan reagálnak arra, ha megkérdőjeleződik egy cég megítélése.

Milyen egy ideális influ marketing brief?

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Így lehet 2019-ben 220 ezer példányt eladni egy magazinból

Kreatív Online
-
  19.12.09 19:23 Média

A GLAMOUR titka, hogy 15 éve folyamatosan a nőkre figyelnek és szüntelenül ontják az új tartalmi ötleteket.

Látványos csomagolással jön a fenntartható szuperreggeli

Kreatív Online
-
  19.12.09 19:09 Média

A Hester’s Life granola öt új ízzel és dizájnnal készül a karácsonyra.

Rangos filmes díjra jelölték a Digic Pictures animációját

Kreatív Online
-
  19.12.09 11:12 Média

A Netflix Love Death & Robots antológiának darabja teljes egészében a budapesti stúdióban készült.

A női egészség védelmét tűzi zászlajára a Ringier Axel Springer

Kreatív Online
-
  19.12.09 10:30 Média

Szűrőkampánnyal indul januárban a Női Egészség Éve.

GrandVision-tendert nyert az ACG

Kreatív Online
-
  19.12.09 10:01 Média

Immár egyszerre kezelik az Ofotért és a Vision Express márka kommunikációját.

Konfliktusokkal jár, de megéri a purpose alapú működés

Kreatív Online
-
  19.12.08 15:47 Média

A HPS nemcsak márkaépítéskor, hanem cégen belül is törekszik a purpose based gondolkodásmódra. Akkor is, ha ez több munkával jár.

Beszélgető fák, designkolbászok, magazinpornó és hidrofeminizmus

Kreatív Online
-
  19.12.06 11:36 Média

Hering András, a Nosalty és a phenom'enon magazin főszerkesztője hosszú hetekre elegendő muníciót ajánl, ha könyvet, zenét, színdarabot, vagy kiállítást kerestek.