Megvan, mi a közös Banksyben és a Mountain Dew-ban
A ‘80-as években népszerű, lazulós videókban festést népszerűsítő Bob Ross.
Női szerzők könyvcímeit festették lépcsőkre az I. kerületben
A címek a Glücklich Vilmáról elnevezett lépcsőkre kerültek fel.
Tipósok nevezését várja az Arthungry
Az Arthungry április 11-ig vár munkákat, hogy elindítsa első print kiadványsorozatát.
A PR-eseknél hiába több a nő, a vezetők többsége férfi
Jellemző a rugalmasabb munkavégzés, de még mindig kevés a női főnök – hívja fel a figyelmet a Magyar Public Relations Szövetség a nőnap kapcsán.
37 női vezetővel kampányol a Menedzserszövetség
Az InStyle és a szervezet közösségi média oldalaira március 9. és 31. között videóinterjúk és fotók érkeznek.
Itt az Internal 3.0 teljes programja
Belső kommunikációs workshopunkon március 19-én arról is beszélünk, mi van a videós sörözésen túl.
A technológia területén dolgozó nőket összefogó szervezetet indított a Vodafone
Az idei nőnapi kampány emellett Insta-sztorikban mutatja be a női egyenjogúság fontos történeteit.
Júzerszkander: havi átlagban a 24.hu, napi átlagban az Index vezet
Februárban 20 napon az Index vonzotta a legtöbb napi olvasót. A 444 havi szinten visszaelőzte a Telexet.
Valós üzenetváltásokból épített nőnapi kampányt a Telenor
Sztereotípiák helyett a mindennapos valóságnak ad teret a márka – írják.
A Superfuture csapatával vezeti be új stratégiáját a MOL
A MOL Group üzleti stratégiafrissítésén, a Shape Tomorrow 2030+ marketing kommunikációs anyagain dolgoztak együtt.
A Positive Adamsky trade marketing megbízást nyert el a Heinekentől
Az ügynökség ezentúl a Heineken Hungária HoReCa és és kiskereskedelmi helyszínes aktivitásaiért is felel.
Kreatívtender zajlik az RTL Magyarországnál
Már a második körnél tart, közben a social területet is újratenderezteti a tévétársaság.
A Republic dolgozott az Omnia új termékének bevezetésén
A kampánybejelentőt olvashatjátok.
A legjobb rendező és a legjobb mellékszereplő is magyar a Berlinalén
Nagy Dénes a Természetes fény rendezéséért, Kizlinger Lilla a Rengetegben nyújtott alakításáért kapott Ezüst Medvét.
Elég szórakoztató kampány neveti ki a svédeknél a nagyon banális jelszavakat
"Nem elég kemény (jelszó) a f*sz" - figyelmeztetik a járókelőket.