Találatok: 47 hír

Itt vannak az első nevek az OVA zsűrijéből

Kreatív Online
-
 Tegnap 17:06Média

Az idén videókat, podcastokat, márkázott videókat is értékelő zsűri elnöke Szabó Zoltán, az RTL Magyarország marketingigazgatója lesz.

VHS-kamerás, teleshopos videóval mutatja be magát a Groupama

Kreatív Online
-
 Tegnap 14:06Média

Ellenállhatatlan ajánlat az Ultra Schwung 5000.

Közösen folytatja az Armadillo és az Arvalicom

A két ügynökség összebútorozott, és közös vezetés alatt működnek tovább, de cégjogilag nem egyesültek.

Futó vagy? Ez a kütyü segít megelőzni a sérüléseket!

Kreatív Online
-
 Tegnap 11:06Média

Az iKinesis monitorozza és elemzi a futó mozgását, és gyorsítja a fejlődést a személyre szabott gyakorlatoknak köszönhetően.

Shortlistes a DDB és a Greenpeace kampánya Cannes-ban

Kreatív Online
-
 Tegnap 11:06Média

A fenntartható fejlődést fókuszba helyező munkák mezőnyében szerepel a shortlisten a Vigyázz, műanyag! feliratokra építő kampány.

Ross majma és Phoebe gitárja is ott díszeleg a Milli kávéin

Kreatív Online
-
 Tegnap 10:06Média

Minden Milli termék egyedi csomagolást kapott a sorozat tiszteletére.

Az RTL Klub és a HVG számít a legmegbízhatóbb hírforrásnak

A Reuters Institute kutatása szerint tovább esett Magyarországon a hírekbe vetett bizalom, többek között az Index-ügy következményeként.

Olyan kampányt indított a Sprite, amit mintha az új magyar reklámtörvény hatására írtak volna

Kreatív Online
-
 Tegnap 08:06Média

Transznemű tini, festett körmű rögbijátékos és hidzsábos balettáncos is szerepel a márka reklámfilmjében.

Ötévnyi reklámzene hárompercnyi showreelben

Kreatív Online
-
 21.06.22 18:06Média

Elektronikus zenei producerként járta be a fél világot, aztán a reklámban és a filmben találta meg magát Genser András Gensi zenei producer, zeneszerző. Vele beszélgettünk.

Ezüstöt nyert Cannes-ban a Diesel-kampány, amin az Umbrella is dolgozott

Kreatív Online
-
 21.06.22 17:06Média

Az Outdoor kategóriában kapott díjat a Condo T-Shirts nevű kampány, amelynek reklámfilmjén magyar csapat dolgozott.

Nagyot ment a Dove és a Burger King Cannes-ban

Kreatív Online
-
 21.06.22 17:06Média

Ahogy azt mi is tippeltük, a Dove Courage is Beautiful és a BK penészes burgere is több oroszlánt hozott el az éppen zajló Cannes Lions-ről.

Napszemüvegmárkának dolgozik a PS Provocative

Az ügynökség a Luxottica Csoport megbízásából a Vogue Eyewear napszemüvegmárka nemzetközi nagykövet programján dolgozik. A „Vogue Squad” elnevezésű program kampányainak irányításáért hét országban felelnek, míg az egész éves magyar, szlovák és lengyel kampányokat személyesen kezelik.

„A reklámozók nagy része, és így a reklámok nagy része, bármennyire is hihetetlen, de igazat mond”

Kreatív Online
-
 21.06.22 14:06Média

A Danone Actimel nyolcrészes podcast sorozatának egyik vendége Dr. Fazekas Ildikó volt, aki az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) Igazgatójaként és a Táplálkozás, Életmód, Testmozgás (TÉT) Platform elnökeként boncolgatta az ismert kérdést: mennyire lehet hinni a reklámoknak?

A Coca-Cola közel duplázná reklámos költéseit a kisebbségi médiában

Kreatív Online
-
 21.06.22 13:06Média

Az amerikai óriáscég 2024-ig az éves költségvetésének minimum 8 százalékát fekete, ázsiai és latin-amerikaiak tulajdonában álló platformokon fogja elkölteni.

Konferencián vitatja meg az újraindulás lehetőségeit a rendezvényszakma

Rendezvény ReStart címmel szervez konferenciát a Magyar Turisztikai Program Alapítvány, a MaReSZ és az NKA.