Ár-összehasonlító szolgáltatók tiltakoznak a Google ellen
41 európai uniós ország ár-összehasonlító szolgáltatói fogtak össze, és léptek fel közösen a Google ellen. Hazánkból az árukereső.hu csatlakozott a kezdeményezéshez, melyben azt állítják az érintett szolgáltatók, hogy a keresőóriás szándékosan nem tesz eleget az egyes országok törvényi szabályozásaiban előírt kötelezettségeknek, illetve…
Újra elstartolt Az Ország Boltja, a webshopok versenye
Egy lépésre a jubileumtól, idén 9. alkalommal kerül megrendezésre a hazai webáruházak egyik legrangosabb megmérettetése, az Árukereső.hu szervezésében. Ahogyan tavaly is, az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában most is a fogyasztók dönthetnek arról, hogy mely számukra kedvenc webáruházaikra adják le szavazataikat, illetve…
A novemberi akciós napok eredményei az USÁ-ban és itthon
Az Egyesült Államokból útnak indult, a hálaadás köré időzített akciós napok forgalma évről évre rekordokat dönt, eközben a hazai növekedés is jelentős, de itthon a kereskedők más taktikát folytatnak. The post A novemberi akciós napok eredményei az USÁ-ban és itthon appeared first on Kosárérték.hu.
Több mint egymillió európai eladó az Amazonon
1,1 millió aktív eladó volt jelen az Amazon nyílt piacterein Európából az év végén: ez 25 százalékkal több, mint tavaly. Az eladók számának növekedése leginkább a török és az olasz piac számlájára írható. The post Több mint egymillió európai eladó az Amazonon appeared first on Kosárérték.hu.
Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 3. Emberi erőforrás és kiszervezés
Sorozatunk első két részében az ügyfélszolgálat technikai kérdéseivel és a folyamatok átalakításával foglalkoztunk. A befejező, harmadik részben a sikeres ügyfélkiszolgálás két további nagyon fontos elemét vizsgáljuk: az emberi erőforrást és a kiszervezést. The post Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 3. Emberi erőforrás és kiszervezés appe
Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 2. Folyamatok átalakítása
A sorozat első részében az ügyfélszolgálat kiemelt időszakra való technikai felkészítését tárgyaltuk. Mint említettük, ilyenkor többszörös terhelés éri az ügyfélszolgálatunkat, ami azt is jelentheti, hogy a korábbi ügyfélkezelési folyamatainkat érdemes átgondolni, lerövidíteni, kimondottan erre az időszakra optimalizálni. The post Az ügyfélszolgál