Találatok: 6 hír

Ár-összehasonlító szolgáltatók tiltakoznak a Google ellen

Kosárérték
-
  Ma 09:15 Gazdaság

41 európai uniós ország ár-összehasonlító szolgáltatói fogtak össze, és léptek fel közösen a Google ellen. Hazánkból az árukereső.hu csatlakozott a kezdeményezéshez, melyben azt állítják az érintett szolgáltatók, hogy a keresőóriás szándékosan nem tesz eleget az egyes országok törvényi szabályozásaiban előírt kötelezettségeknek, illetve…

Újra elstartolt Az Ország Boltja, a webshopok versenye

Egy lépésre a jubileumtól, idén 9. alkalommal kerül megrendezésre a hazai webáruházak egyik legrangosabb megmérettetése, az Árukereső.hu szervezésében. Ahogyan tavaly is, az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában most is a fogyasztók dönthetnek arról, hogy mely számukra kedvenc webáruházaikra adják le szavazataikat, illetve…

A novemberi akciós napok eredményei az USÁ-ban és itthon

Kosárérték
-
  19.12.10 08:40 Gazdaság

Az Egyesült Államokból útnak indult, a hálaadás köré időzített akciós napok forgalma évről évre rekordokat dönt, eközben a hazai növekedés is jelentős, de itthon a kereskedők más taktikát folytatnak. The post A novemberi akciós napok eredményei az USÁ-ban és itthon appeared first on Kosárérték.hu.

Több mint egymillió európai eladó az Amazonon

Kosárérték
-
  19.12.09 08:43 Gazdaság

1,1 millió aktív eladó volt jelen az Amazon nyílt piacterein Európából az év végén: ez 25 százalékkal több, mint tavaly.  Az eladók számának növekedése leginkább a török és az olasz piac számlájára írható. The post Több mint egymillió európai eladó az Amazonon appeared first on Kosárérték.hu.

Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 3. Emberi erőforrás és kiszervezés

Kosárérték
-
  19.12.06 11:07 Média

Sorozatunk első két részében az ügyfélszolgálat technikai kérdéseivel és a folyamatok átalakításával foglalkoztunk. A befejező, harmadik részben a sikeres ügyfélkiszolgálás két további nagyon fontos elemét vizsgáljuk: az emberi erőforrást és a kiszervezést. The post Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 3. Emberi erőforrás és kiszervezés appe

Az ügyfélszolgálat felkészítése a szezonra: 2. Folyamatok átalakítása

Kosárérték
-
  19.12.05 08:28 Média

A sorozat első részében az ügyfélszolgálat kiemelt időszakra való technikai felkészítését tárgyaltuk.  Mint említettük, ilyenkor többszörös terhelés éri az ügyfélszolgálatunkat, ami azt is jelentheti, hogy a korábbi ügyfélkezelési folyamatainkat érdemes átgondolni, lerövidíteni, kimondottan erre az időszakra optimalizálni. The post Az ügyfélszolgál