Találatok: 7 hír

A sikeres termékbevezető kampány titkai

Kosárérték
-
  Ma 10:18 Média

Egyes kereskedelmi iparágakban népszerű stratégiai eszköz, hogy egy új termék bevezetését előértékesítési kampánnyal kötik össze. Ez a taktika nem csak a videojáték-ipar privilégiuma, más szektorok marketingesei éppúgy élnek vele.

Friss adatok: kereslet-, kínálat- és árváltozások a koronavírus hatására

A koronavírus hatásai az online kereskedelemben is gyorsan megjelentek a piac keresleti és kínálati oldalán egyaránt.

Német kezdeményezés a helyi vállalkozások megsegítésére

Kosárérték
-
  Tegnap 12:19 Gazdaság

Németországban elindult a #supportyourlocal non-profit akció, melynek célja a helyi vállalkozások támogatása, és életben maradásuk elősegítése. 

A Reacty Digital felmérte a hazai webshopok üzemeltetési problémáit

Kosárérték
-
  20.04.01 10:05 Média

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Reacty Digital iparági kutatásából.

Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan?

Kosárérték
-
  20.03.31 10:08 Infotech

A webáruházak tervezésének és fejlesztésének egyik legkritikusabb pontja az integráció, mellyel ma már szinte kivétel nélkül minden projektünknél találkozunk, hiszen még a legkisebb shopoknak is szükségük lehet összekötésre a számlázás, szállítás, készletkezelés vagy az árazás kapcsán.

A Google My Business szüneteltet néhány funkciót a koronavírus miatt

Kosárérték
-
  20.03.30 11:17 Média

A Google a koronavírus nyomása alatt kénytelen néhány funkciót korlátozni a My Business szolgáltatásában. Mint azt a cég közleményében is írják: a csökkentett mód annak köszönhető, hogy minél kevesebb Google-dolgozót szeretnének behívni a cég irodáiba, különösen azok után, hogy az Egyesült Államok élre ugrott az aktív COVID-19 esetek…

A holland Picnic saját kézbe veszi a visszáruk begyűjtését

Kosárérték
-
  20.03.27 08:57 Gazdaság

Az eddig kizárólag online kereskedelemmel foglalkozó holland szupermarketlánc, a Picnic áprilistól saját maga végzi az általuk forgalmazott termékek visszaszállítását. Logisztikai partnerük továbbra is a DHL marad, de a fogyasztók által visszaküldeni kívánt termékeket már a cég saját futárai gyűjtik össze és juttatják el a helyi logisztikai…