300 millió megtekintést vár új reklámkampányától az Airbnb
Az Airbnb már 2019-ben, a COVID-19 előtti időszakban is érezte, hogy nem úgy alakulnak a teljesítménymutatói, ahogy szeretné, így 2021-ben rákapcsolnak egy erőteljes kampánnyal.
Mélyrepülés után fellendülésre számít az Airbnb
Tavaly 30%-kal csökkent az Airbnb forgalma, a foglalások közel 40%-kal estek vissza, a cég vesztesége elérte a 4 és fél milliárd dollárt a járványhelyzet miatt - 2021-re mégis fellendülést jósolnak.
Az Airbnb lehet a koronavírus-járvány végének nagy nyertese
A cég veszteséges, de mégis komoly lehetőségekkel rendelkezik.
Fellendülést vár az Airbnb
A magánlakások bérletét szervező világcég, az Airbnb növekedést vár következő időszakban. Harminc százalékkal csökkent az Airbnb forgalma tavaly a Covid–19-járvány
Fellendülést vár az Airbnb
Durva zuhanás után idénre sokkal jobb évet prognosztizál, mint a tavalyi volt. Főként az amerikai piacon vár fellendülést.