Találatok: 141 hír

“Hiszem, hogy Rózsa Péter utasítását megtagadni az egyedüli helyes döntés volt” – Megszólalt az újságíró, akit kirúgt…

A Magyar Nemzet kedden Rózsa Péter főszerkesztő tájékoztatása alapján számolt be arról, hogy a 168 Óra megszünteti annak az újságírójának a munkaviszonyát, aki az online kiadásban a vezetés engedélye nélkül közzétette a „Kivették Adrienn petevezetékét a miskolci kórházban, de ezt csak három évvel később, mástól tudta meg” című cikket.…

Kirúgták a 168 Óra munkatársát, aki főnökei tudta nélkül hozott le egy cikket

A 168 Óra megszüntette annak az újságírójának a munkaviszonyát, aki a lap vezetésének engedélye nélkül az online felületükön közzétette a Kivették Adrienn petevezetékét a miskolci kórházban, de ezt csak három évvel később, mástól tudta meg című cikket.

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

Media1
-
  20.01.22 14:31 Média

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa P

Megszólalt a szerkesztő, akit kirúgott a 168 Óra

24
-
  20.01.22 12:49 BelföldMiskolcHoax

A nő közben a Magyar Nemzetet szólította fel az egészségügyi adatait tárgyaló cikkek törlésére.

Kirúgták a 168 Óra újságíróját a miskolci kórházban meddővé tett nőről szóló cikk miatt

múosz
-
  20.01.22 10:13 Média

Rózsa Péter, a hetilap főszerkesztője a Magyar Nemzetnek elmondta: a vezetés sem a cikk január 16-i első, sem pedig a később készült változatát nem tartotta közlésre alkalmasnak, ám ennek ellenére a szerkesztő egy nappal később, a szolgálati utat megkerülve, önkényesen kitette a honlapra. A 24.hu emlékeztet: a cikk szerint a 26 éves…

Kirúgta a 168 Óra az álhírgyártó munkatársát

HírTV
-
  20.01.22 08:31 Vélemény

A közlés szerint a szerkesztő a szolgálati utat megkerülve, önkényesen tette ki a cikket a honlapra.

Kirúgták a 168 óra újságíróját, aki megrágalmazta a miskolci kórház orvos-igazgatóját

Origo
-
  20.01.22 08:29 Belföld

Azt állította, hogy az orvos-igazgató rasszista és ezért kivette egy roma nő mindkét petefészkét, hogy ne szülhessen.

Kirúgták a 168 Órától a miskolci kórházban állítólag meddővé tett nőről szóló cikk közzétevőjét

A portál főszerkesztője szerint nem tartották alkalmasnak a cikket arra, hogy közöljék. Az újságíró viszont – mint mondta – megkerülte őket.

Magyar Nemzet: Kirúgták a 168 Óra álhírterjesztő újságíróját

Mandiner
-
  20.01.21 22:08 BelföldMiskolcHoax

A miskolci kórházban történtekkel kapcsolatos cikk hamis információkat és rágalmazásokat is tartalmazott.

Kirúgta a 168 Óra álhírgyártó munkatársát

Figyelemre méltó, hogy a múlt csütörtökön közzétett cikket már múlt pénteken eltávolították, de a szerző elbocsátásáig négy teljes nap telt el.

Eltávolította a nőgyógyászt rágalmazó cikkét a 168 Óra

Eltüntették azt a cikket, amelyben Nagy Gábort, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház orvosigazgatóját azzal vádolták, hogy rasszista indíttatásból kioperáltatta egy általa cigánynak vélt nő mindkét petevezetékét.

Nem tartja magát cigánygyülőlnek a miskolci orvosigazgató, aki a 168 óra szerint eltávolíttatta egy nő mindkét petevezet…

444
-
  20.01.19 14:08 Egészség

Nagy Gábor szerint lejárató kampány folyik ellene és természetes, hogy utólag módosítottak a szövettani leleten.

Így néz ki a limitált Alpina óra, melyet felküldtek az űrbe

Nuus
-
  20.01.17 08:18 Tudomány

Az Alpina okosan ünnepelte meg a Holdraszállás fél évszázados jubileumát.