Jeep: az idei SuperBowl alatt taroló reklámfilmet gondolta újra az Armadillo

Márkamonitor
-
 21.04.23 05:05Autó-motor

Míg Bruce Springsteen az Egyesült Államok megosztottságáról beszélt a Jeep szentimentális hangvételű filmjében, addig a márka magyar képviselete a koronavírus-járványra fűzte fel a történetet. A kisfilmben Marsalkó Dávid felkeresi az elhagyatottan álló fesztiválhelyszíneket, ahol nemrég még többezres tömeg előtt állhatott a színpadon.    …

1 kapcsolódó hír

Remény: utat mutat a Jeep, Marsalkó Dávid és az Armadillo

BDPST24
-
 21.04.22 12:16Életmód

Marsalkó Dávid a magyar Bruce Springsteen. Az idei SuperBowl alatt taroló Jeep reklámfilmet gondolta újra az Armadillo. Míg Bruce Springsteen az Egyesült Államok megosztottságáról beszélt a Jeep szentimentális hangvételű filmjében, addig a márka magyar képviselete a koronavírus-járványra fűzte fel a történetet. A kisfilmben Marsalkó…