Virtuális tornacipő a Guccitól – egy aggasztó folyamat jele

Millásreggeli
-
 21.04.22 09:50Infotech

Az online tér hódítása marketing és reklám szempontból. Mit tesznek a cégek azért, hogy az egyre inkább virtuálisba tolódó világunkban mérvadó szereplők legyenek? Nagy Bálint, az IBS International Business School marketing tanszékvezetője. Videó: Hang: Ez a tartalom Virtuális tornacipő a Guccitól – egy aggasztó folyamat jele a Millásreggeli…

1 kapcsolódó hír

Virtuális tornacipő, magyar borok Horvátországban

Millásreggeli
-
 21.04.22 09:00Vélemény

IT ROVAT: Virtuális tornacipő a Guccitól – egyre inkább az online térben élünk? – Nagy Bálint, az IBS International Business School marketing tanszékvezetője. EQUILOR TŐZSDENYITÁS – Buró Szilárd, pénzügyi innovációs vezető. NOPQ: Hogy kerülnek magyar borok a horvát sztárséf éttermébe? – Crab Mária Antoanett, a BoReTT…