Jobban fejlődik az online értékelhető vállalkozás

Márkamonitor
-
 21.04.19 08:05Gazdaság

Az aktív korú internetezők közel fele nem bízik azokban a vállalkozásokban, amelyekről nem talál pozitív véleményeket a neten, derült ki a Magyar Telekom korábbi kutatásából. A vállalat Szájról szájra a digitális térben? címmel megtartott online konferenciájának szakértői szerint a vállalkozásoknak érdemes tudatosan kezelniük az online teret, megje

1 kapcsolódó hír

Fontos a vállalkozásoknak az online jelenlét

MMonline
-
 21.04.19 10:43Cégvilág

Az aktív korú internetezők közel fele nem bízik azokban a vállalkozásokban, amelyekről nem talál pozitív véleményeket a neten – derült ki a Magyar Telekom kutatásából. A vállalat Szájról szájra a digitális térben? címmel megtartott online konferenciájának szakértői szerint a vállalkozásoknak érdemes tudatosan kezelniük az online teret,…