Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

Digital Hungary
-
 21.04.06 15:13Gazdaság

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest – ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának legutóbbi, március 30-ai ülésén elfogadott új tanulmányból. A grémium nyertest hirdetett a…

10 kapcsolódó hír

Betett a járvány a televíziós termékmegjelenítéseknek is

ProfitLine
-
 21.04.06 09:43Gazdaság

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest – ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi, március 30-ai ülésén elfogadott új tanulmányból. A grémium nyertest hirdetett a…

Csökkent a termékmegjelenítések száma

Napi.hu
-
 21.04.06 11:10Belföld

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest - írja az MTI a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tájékoztatása nyomán.

A termékmegjelenítéseket is elérte a COVID-hatás

MMonline
-
 21.04.07 08:20Média

A tavalyi második félévben 17.675 termékmegjelenítést azonosított az RTL Klubon és a TV2-n a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) ez az első félévhez képest ugyan 25 százalékos emelkedést jelent, azonban éves visszavetésben 16 százalékos a csökkenés. A két csatorna közül az RTL Klub több mint kétszeres fölényben van ebben a…

NMHH: tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma

ma.hu
-
 21.04.07 00:30Belföld

Ennek legfőbb oka a koronavírus-járvány következtében kialakult műsorstruktúra-változás lehet.

Csökkent a járvány alatt a televíziós termékmegjelenítések száma

Prim Online
-
 21.04.06 10:09Tudomány

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest – ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi, március 30-ai ülésén elfogadott új tanulmányból. A grémium nyertest hirdetett a…

Ideiglenesen a Spirit Fm foglalja el a Klubrádió frekvenciáját

kecsUP
-
 21.04.06 12:47Belföld

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa múlt hét keddi ülésén úgy határozott, hogy május 3. és október 29. között, ideiglenesen kereskedelmi rádiós szerződést köt a Közösségi Rádiózásért Egyesülettel, amely Spirit FM néven eddig a Budapest-Belváros 87,6 MHz-en hallható szolgáltatását sugározza majd…

Csökkent a járvány alatt a televíziós termékmegjelenítések száma

Sonline
-
 21.04.06 11:22Színes

A nők még mindig alulreprezentáltak a televíziós hírműsorokban – emelte ki az NMHH.

Csökkent a járvány alatt a televíziós termékmegjelenítések száma

Baon
-
 21.04.06 11:22Színes

A nők még mindig alulreprezentáltak a televíziós hírműsorokban – emelte ki az NMHH.

Jelentősen csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma a járvány miatt

Dehir
-
 21.04.06 10:56Megyei

Budapest - A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága kedden, a médiatanács legutóbbi, március 30-ai ülésén elfogadott tanulmányra…

Nmhh: tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma

Trademagazin
-
 21.04.06 10:25Gazdaság

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma 2019 azonos időszakához képest – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) kommunikációs igazgatósága kedden, a