6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya

Digital Hungary
-
 21.03.25 14:27Média

Ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányból.

12 kapcsolódó hír

Megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya

ProfitLine
-
 21.03.25 21:30Gazdaság

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmány szerint 3,5 százalékról 6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében.

Megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya az előző félévben

ProfitLine
-
 21.03.25 08:46Gazdaság

3,5 százalékról 6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében – ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányból. A testület nem indít eljárást az RTL Klub szolgáltatója ellen egy a szivárványcsaládokat érintő híradós…

Megint feljelentették az RTL-t a szivárványcsaládok miatt, de a Médiatanács szerint nem történt jogsértés

HVG
-
 21.03.25 11:15Gazdaság

A #családazcsalád kampányról számoltak be egy híradós riportban, és ez még az NMHH Médiatanácsa szerint sem sérti senkinek a jogait.

NMHH: megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya az előző félévben

ma.hu
-
 21.03.25 22:30Belföld

3,5 százalékról 6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében.

Ismét a szivárványcsaládok miatt jelentették fel az RTL-t

Hírklikk
-
 21.03.25 14:15Belföld

A #családazcsalád kampányról számoltak be a csatorna híradójában, de ez még az NMHH Médiatanács szerint sem sérti senki jogát.

Ismét a szivárványcsaládok miatt jelentették fel az RTL-t

PécsiStop
-
 21.03.25 15:02Vélemény

A #családazcsalád kampányról számoltak be a csatorna híradójában, de ez még az NMHH Médiatanács szerint sem sérti senki jogát.

Novák Katalint kérdezte volna Ungár Péter az RTL Klub szivárványcsaládos hirdetéséről

Humen
-
 21.03.25 14:51Belföld

  Mint az ismert, nemrég a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) eljárást indított az RTL Magyarország ellen, amiért decembertől kezdve leadták a Háttér Társaság által készített, szivárványcsaládokról szóló társadalmi célú hirdetést. A hatóság a gyerekek védelmére hivatkozva indította el az eljárást, de a Háttér Társaság szerint a NMHH…

Nmhh: megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya az előző félévben

Trademagazin
-
 21.03.25 10:25Gazdaság

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmány szerint 3,5 százalékról 6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében. Az

Megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya az előző félévben

Prim Online
-
 21.03.25 10:09Infotech

3,5 százalékról 6,7 százalékra nőtt az új magyar reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében – ez is kiderül a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányból. A testület nem indít eljárást az RTL Klub szolgáltatója ellen egy a szivárványcsaládokat érintő híradós…

2020 második félévében megduplázódott az új magyar reklámszpotok aránya

Kreatív Online
-
 21.03.25 09:58Média

Novemberben mutatták be a legtöbb új reklámot, de a korábbi évekkel ellentétben ezek nem főleg reggel 6-8 óra között, hanem kora hajnalban debütáltak. NMHH-elemzés.

Újabb hét évig szól a helyi Rádió 24

Duol
-
 21.03.24 14:00Megyei

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa legutóbbi ülésén, a médiaszolgáltató Pentafon Kft. kérelmére döntött arról, hogy további hét évvel – 2028. szeptember 9-ig – megújítja a Dunaújváros 102,9 MHz frekvencián szóló Rádió 24 helyi rádiós médiaszolgáltatási jogosultságát. Magyarország egyik legrégebbi médiaszolgáltatója az…