Minden rózsaszín Dorko Ultralight cipő megvásárlásával a nők elleni erőszak visszaszorítását segít…

Glamour
-
 21.03.12 17:01Divat

"Neked könnyű lehet!" szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, mellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják. Két oldalról is megfogva az üzenetet egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi…

1 kapcsolódó hír

Minden rózsaszín Dorko Ultralight cipő megvásárlásával a nők elleni erőszak visszaszorítását segítheted

Startlap
-
 21.03.12 17:01Életmód

"Neked könnyű lehet!" szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, mellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják. Két oldalról is megfogva az üzenetet egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi…