Tabudöntő projektben az AVON
Tabudöntő integrált kampányt készített a Café Communications és a FleishmanHillard Café. Ősz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó akciója. A félelem és a tudatlanság egyfajta struccpolitikát alakított ki az emberekben a mellrák veszélyeivel kapcsolatban. Ezt a helyzetet súlyosbítja, hogy a rák és a halál sokaknak…
Tabudöntő integrált kampány a Café Communications és a FleishmanHillard Café csapatától
Ősz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó kampánya. Háttér: A félelem és a tudatlanság egyfajta struccpolitikát alakított ki az emberekben a mellrák veszélyeivel kapcsolatban. Ezt a helyzetet súlyosbítja, hogy a rák és a halál sokaknak tabutémának számít. Pedig a korai stádiumban felismert melldaganat nagy…
Havonta pár perc figyelem életeket menthet
A Café Communications és a FleishmanHillard Café csapata az Avonnak készített a mellrákkal kapcsolatos országos, figyelemfelhívó kampányt. A bejelentőt olvashatjátok.