Érezhetően megváltoztak a vaterázási szokásaink a járvány második hulláma alatt

ProfitLine
-
 20.10.25 02:00Gazdaság

Mivel hiánycikk volt, szájmaszkot, folyékony szappant és kézfertőtlenítőt március végén vásároltak a legnagyobb számban a Vaterán, de szeptember első felében, a járványügyi szigorítások bejelentésekor újabb roham volt ezekért a termékekért. Az online piactér látogatói körében októberben pedig az „Ikea” volt a leggyakoribb keresőszó.

1 kapcsolódó hír

Érezhetően megváltoztak a vaterázási szokásaink a járvány második hulláma alatt

Technokrata
-
 20.10.25 07:00Infotech

Mivel hiánycikk volt, szájmaszkot, folyékony szappant és kézfertőtlenítőt március végén vásároltak a legnagyobb számban a Vaterán, de szeptember első felében, a járványügyi szigorítások bejelentésekor újabb roham volt ezekért a termékekért. Az online piactér látogatói körében októberben pedig az „Ikea” volt a leggyakoribb keresőszó. A…