A légitársaságok még jó ideig veszteséget termelnek
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
2022-től kezdhetnek újra pénzt termelni a légitársaságok
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (Iata) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
Lassú lesz a légitársaságok talpra állása
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük - írja az MTI.
IATA: még jövőre is nyelik majd a pénzt a világ légitársaságai a járvány hatásai miatt
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
Több, mint 90 millió forintot éget el a légiipar percenként
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség, vagyis az IATA szerint 2020 második felében a légiipar 77 milliárd dollár készpénzt égethet el, ami percenként mintegy 90 millió forintnak megfelelő összeg. A szövetség szerint jövőre sem lesz sokkal jobb a helyzet, és legalább 2022-ig kell majd várni arra, hogy a légiipar készpénztermelővé váljon.
Bajban a légitársaságok
Elemzői várakozások szerint havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük jövő év végéig.
A légitársaságok 2022-től kezdhetnek újra pénzt termelni
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (Iata) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
Iata: a légitársaságok 2022-től kezdhetnek újra pénzt termelni
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (Iata) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
IATA: 2022-től tudnak újra pénzt termelni a légitársaságok
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük.
2022-ig veszteséges lehet a repülés
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) várakozásai szerint a légitársaságok még 2021 végén sem lesznek abban a helyzetben, hogy készpénzállományuk növekedésnek induljon, addig pedig havi tízmilliárd dollár nagyságrendű veszteséget kell elszenvedniük. Brian Pearce, a montreali székhelyű, kétszáz légitársaságot tömörítő kereskedelmi…