Ezek a reklámok mennek legyakrabban a tévében

Napi.hu
-
 20.10.02 12:39Belföld

Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága pénteken az MTI-vel.

6 kapcsolódó hír

Itt a lista: ilyen reklámokkal befolyásolják legtöbbször a magyar agyakat a tévék

Pénzcentrum
-
 20.10.02 15:33Belföld

Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább

JBE lett a Rádió 1 és a Retro Rádió, pályázatot ír ki a Médiatanács egy kaposvári rádiós frekvenciára

Media1
-
 20.10.02 11:15Média

Elfogadta a Kaposvár 93,1 MHz közösségi használatára szóló pályázati felhívást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa, és határozott az úgynevezett jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatókról is. A testület jóváhagyott egy új tanulmányt is az első félév reklámszpotjairól, amelyből kiderül: továbbra is élelmiszereket és…

Elkészült a friss tévéreklám-jelentés

Infostart
-
 20.10.02 20:21Életmód

Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága pénteken.

Minden harmadik tévéreklám élelmiszert akar nekünk eladni

HVG
-
 20.10.02 13:12Életmód

Az NMHH felmérése szerint magyar szolgáltatást alig reklámoznak a tévében, gyógyhatású készítményből viszont sok van.

Gyógyhatású szereket és élelmiszereket reklámoznak a legtöbbet a TV-ben

OrientPress
-
 20.10.02 14:00Életmód

Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) kommunikációs igazgatósága pénteken az…

A magyar tévéreklámok nagy része élelmiszerről szól

Pesti Hírlap
-
 20.10.02 12:46Belföld

A hangsúlyozottan hazai származású terméket, szolgáltatást népszerűsítő reklámszpotok aránya alig öt százalék. Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak…