Nem csak az Orbán-fotó miatt rúgták ki Rózsát

24.hu
-
 20.09.03 05:55Belföld

Masszív veszteség, Orbánt és Mészárost kisdedként ábrázoló címlap, új résztulajdonos, szinergiák, reménybeli állami hirdetések – megpróbáltunk utánajárni, valóban pusztán Orbán Viktor családi fotójának közlése miatt menesztették-e kevesebb mint egy év után Rózsa Pétert a hetilap éléről.

4 kapcsolódó hír

12 év után felmondott a 168 Óra egyik vezető szerkesztője

Media1
-
 20.09.04 13:38Média

A távozó vezető szerkesztő úgy érzi, a főszerkesztő elbocsátása után már nem tudna olyan lelkesen dolgozni, ahogyan tette azt korábban, az elmúlt 12 évben.

Az orbános családfotó miatt kirúgott főszerkesztő után távozik a 168 Óra vezető szerkesztője is

HVG
-
 20.09.04 13:17Gazdaság

Herskovits Esztert nem elbocsátották, ő maga döntött úgy, hogy megy, mert nem ért egyet Rózsa Péter menesztésével.

A főszerkesztő kirúgása után távozott egy vezető szerkesztő is a 168 órától

Magyar Hang
-
 20.09.04 13:29Belföld

Nem értett egyet a főszerkesztő menesztésével, 12 év után távozik a vezető beosztású munkatárs – tudta meg a 24.hu.

Azonnal felmondtak Rózsa Péternek, a 168 Óra főszerkesztőjének egy Orbán-családi fotó miatt

Hírhatár
-
 20.09.03 20:03Belföld

A Media1 értesült elsőként, hogy elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra című hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét. Mindezt – állítólag – egy Orbánt és családját ábrázoló fotó miatt. Rózsa Péterrel az elbocsátást szerdán reggel közölték.