Újabb csapás a sajtószabadságra: A 168 Órának is lejárt az idő

Ez a lényeg
-
 20.09.02 17:36Belföld

Az Index után a patinás hetilapra is ráment a Fidesz. Kirúgták a főszerkesztőt.

27 kapcsolódó hír

Ízléstelenség miatt azonnali hatállyal leváltották a 168 óra főszerkesztőjét

888.hu
-
 20.09.02 12:01Vélemény

A 168 óra című hetilapot tulajdonló cég vezetője kijelentette, a jó ízlés határát messze túllépte a főszerkesztő, amikor az oda nem illő képpel engedte nyomdába a lapot.

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét, mert egy Orbán Viktorról és családjáról készült fotó is benne volt az újságban

SzMo
-
 20.09.02 10:56Média

A tulajdonos szerint elfogadhatatlan, hogy a főszerkesztő nyomtatásba engedte így a lapot, amelyet már nem lehetett visszahívni.

Orbán-fotó miatt kirúgták a főszerkesztőt

24.hu
-
 20.09.02 09:20Belföld

Rózsa Pétert azonnali hatállyal felmentették a munkavégzés alól.

Ma reggel azonnali hatállyal kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán Viktor családi kép miatt

Blikk
-
 20.09.02 09:29Belföld

Szerdán reggel közölték a 168 Óra főszerkesztőjével, Rózsa Péterrel, hogy azonnali hatállyal elbocsátják, mától nem ő a főszerkesztő.

Media1: Elbocsátották a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán Viktorról és családjáról készült kép miatt

Propeller
-
 20.09.02 12:22Belföld

Már mától nem ő vezeti a 168 Óra szerkesztőségét. Szerdán elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét - írta meg a Media1. A lap úgy tudja, Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media vezérigazgatója és résztulajdonosa szerdán írásban közölte Rózsa Péterrel az el

Elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap főszerkesztőjét egy Orbán Viktort és családját ábrázoló fotó miatt

Media1
-
 20.09.02 08:50Média

Rózsa Péter főszerkesztővel az elbocsátást szerdán reggel közölték. Már mától nem ő vezeti a 168 Óra szerkesztőségét.

Media1: Elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap főszerkesztőjét

Médiapiac
-
 20.09.02 10:33Média

Mától nem ő vezeti a 168 Óra szerkesztőségét.

Nem csak az Orbán-fotó miatt rúgták ki Rózsát, Curtis újra visszacsúszott az éjszakai életbe

Hallgassa meg a legfrissebb híreket, tényleg csak pár perc! A közélet, gazdaság aktuális híreiről, a társadalmat érintő változásokról röviden szól a friss hírek podcastunk.

Orbán Viktor családját ábrázoló fotó miatt kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét

HVG
-
 20.09.02 10:54Gazdaság

A lap résztulajdonosa azzal indokolta az elbocsátást, hogy egy olyan képet hoztak le a hetilapban, amin a kormányfő kiskorú gyermeke is látható.

Rózsa Pétert is kivégezték nevetséges indokkal

Esti újság
-
 20.09.02 23:23Belföld

Különös indokkal menesztették az általunk nagyra becsült média mestert Rózsa Pétert. A 168 főszerkesztőjét egy Orbán családos fotó miatt penderítették ki, mondván ez sérti a miniszterelnök kiskorú családtagjainak a jogát. Nos azt Rózsa menesztője, a lap tualjdonosa önkéntes jogvédőként sajnos már azt nem nézte meg, hogy ezen sérelmezett…

Családi Orbán-fotó miatt rúgták ki a 168 Óra főszerkesztőjét

Index
-
 20.09.02 10:43Belföld

Rózsa Péternek az Orbán-családot ábrázoló kép miatt kell mennie.

Elbocsátották a 168 óra főszerkesztőjét egy a miniszterelnök és családjáról készült kép miatt

Óbuda Most
-
 20.09.02 12:20Belföld

Szerdán elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét. A lap úgy tudja, Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media vezérigazgatója és résztulajdonosa szerdán írásban közölte Rózsával az elbocsátást. A főszerkesztőt azonnali hatállyal felmentették a munkavégzés…

Hatalomátvétel a 168 óránál? Kirúgták a főszerkesztetőt egy Orbán-családról készült kép közlése miatt!

Városi Kurír
-
 20.09.02 14:55Belföld

A gépezet nem áll le? Szerdán felmondtak Rózsa Péter főszerkesztőnek a 168 óra folyóiratnál egy olyan fotó közlése miatt, amelyet a lap Orbán Viktor weboldaláról vett át – írta meg először a Média1. Ahogy kell… kerítésen belül Rózsa Péter főszerkesztővel az elbocsátást szerdán reggel közölték. Már mától nem ő vezeti a 168 Óra szerkesztőségét.…

Azonnali hatállyal felmentették a 168 óra főszerkesztőjét

Szombat.org
-
 20.09.02 11:36Külföld

A Media1 információi szerint a mai napon elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra című hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét. A Media1  szerint Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség …

Már nem Rózsa Péter vezeti a 168 Óra szerkesztőségét

múosz
-
 20.09.02 22:46Média

A lap résztulajdonosa azzal indokolta az elbocsátást, hogy egy olyan képet hoztak le a hetilapban, amin a kormányfő kiskorú gyermeke is látható. Részletek a hvg.hu cikkében >>>

Elbocsátották állásából a baloldali 168 Óra főszerkesztőjét

Gondola
-
 20.09.02 16:09Belföld

Szerdán elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra című hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét, mert az újság most megjelenő lapszámát úgy engedte nyomdába, hogy félrevezető módon egy Orbán Viktor miniszterelnökről és családjáról korábban készült adventi fotóval illusztrálták –

Kirúgták Rózsa Pétert a 168 Óra éléről

Klubrádió
-
 20.09.02 12:45Vélemény

Ma reggel Milkovics Pál, a Brit Media vezérigazgatója közölte Rózsa Péterrel, a 168 Óra tavaly kinevezett főszerkesztőjével (a Klubrádió korábbi főszerkesztő-helyettesével, az Utcafront című műsorunk műsorvezetőjével), hogy azonnali hatállyal felmentik a munkavégzés alól.

Elküldték a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán Viktor családját ábrázoló kép közlése miatt

Magyar Hang
-
 20.09.02 10:30Belföld

Milkovics Pál vezérigazgató számára elfogadhatatlan, hogy a kormányfő fiatalkorú gyermeke is látható a felvételen.

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét

Mandiner
-
 20.09.02 15:08Vélemény

Elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra című hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét.

Rendkívüli: hirtelen kirúgták az ellenzékinek tartott lap főszerkesztőjét- itt vannak a részletek

HírHugó
-
 20.09.02 10:45Vélemény

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán Viktor családját ábrázoló fotó miatt- írja az ATV Szerdától már nem a tavaly szeptemberben kinevezett Rózsa Péter vezeti a hetilapot. A hírt Milkovics Pál, az ellenzékinek gondolt 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media vezérigazgatója és résztulajdonosa erősítette meg a Média1-nek.

Családi álca: “ízléstelen” Orbán fotó miatt rúgták ki a 168Óra főszerkesztőjét

A lap értesüléseit a 168Óra kiadójának vezérigazgatója is megerősítette. Milkovics Pál szerint a 168Óra most megjelenő lapszámát Rózsa Péter úgy engedte nyomdába, hogy az újságban Orbán Viktor miniszterelnökről és családjáról egy korábbi, adventi fotó is megtalálható. Ez: Milkovics elfogadhatatlannak, morálisan…

Kirúgták Rózsa Pétert, a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán-családról készült fénykép miatt

Népszava
-
 20.09.02 10:07Belföld

Egy olyan fotóról van szó, amelyet a lap Orbán Viktor nyilvános Facebook-oldaláról vett le.

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét egy Orbán-családot ábrázoló fotó miatt

Kreatív Online
-
 20.09.02 10:02Média

A vezérigazgató szerint elfogadhatatlan, hogy a családi fotót indokolatlanul használták fel. Rózsa Péter azonnali hatállyal távozik a laptól.

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét, mert Orbán családjáról készült fotót merészelt használni

Ellenszél
-
 20.09.02 09:35Vélemény

Szerdán elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét, írja a Media1. A lap úgy tudja, Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata,

Kirúgták a 168 Óra hetilap főszerkesztőjét egy Orbán családját ábrázoló fotó miatt

röviden.hu
-
 20.09.02 09:19Belföld

Szerdán reggel közölték Rózsa Péter főszerkesztővel, hogy már nem ő vezeti a 168 Óra szerkesztőségét – írja a Média.hu. Az elbocsátást a lap érdeklődésére Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media állítólagos vezetője és résztulajdonosa is megerősítette, döntését azzal indokolta, hogy a 168 Óra most megjelenő…

Kirúgták a 168 Óra főszerkesztőjét Orbán Viktor családi fotója miatt

Hírklikk
-
 20.09.02 10:47Belföld

Az ürügy, hogy a lap egy Orbán Viktort a családjával ábrázoló fotót közölt. Az elbocsátást ma reggel közölték, és már mától nem Rózsa Péter vezeti a 168 Óra szerkesztőségét.