Túl a mélyponton a tévés reklámpiac

ProfitLine
-
 20.07.25 11:00Gazdaság

Bár a koronavírus-járvány miatt a tavaly ilyenkori mintegy negyvenezer szpothoz képest idén júniusban bő harmadával kevesebb reklám volt a tévében, ez a szám májushoz képest mégis hétezerrel több – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Médiatanácsa által, az e heti ülésen elfogadott új hatósági tanulmányból. A testület…

4 kapcsolódó hír

Tévés reklámpiac: túl a mélyponton

MMonline
-
 20.07.24 09:11Média

Bár a koronavírus-járvány miatt a tavaly ilyenkori mintegy negyvenezer szpothoz képest idén júniusban bő harmadával kevesebb reklám volt a tévében, ez a szám májushoz képest mégis hétezerrel több – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által elfogadott hatósági tanulmányból. A televíziós hirdetési piac…

Túl a mélyponton a tévés reklámpiac

Médiapiac
-
 20.07.24 12:05Média

Bár a koronavírus-járvány miatt a tavalyi számokhoz képest idén júniusban bő harmadával kevesebb reklám volt a tévében, májushoz képest mégis hétezerrel több – derül ki az NMHH Médiatanácsa által elfogadott új tanulmányból.

NMHH-felmérés: csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest

Prim Online
-
 20.07.24 13:15Infotech

Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a…

Túl A Mélyponton A Tévés Reklámpiac

onBrands
-
 20.07.24 16:13Média

Az NMHH vizsgálat 76 magyar nyelvű televíziós csatornát fed le.