Nmhh-felmérés: csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a…
3 kapcsolódó hír
Az internetezők fele egyáltalán nem tájékozódik a hagyományos médiából
Kreatív Online 20.07.24 14:49Média
A tizenévesek körében ez az arány 70 százalékos – derül ki többek között az NMHH kutatásából.
Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
Kanizsa Újság 20.07.24 14:00[N/A]
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik.
NMHH-felmérés: csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
Business Online 20.07.24 13:15Cégvilág
.