Kegyetlen változás a tévézésnél
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint, amelynek eredményét csütörtökön ismertették.
Kimúlik a TV és a rádió, hódít az internet! - Médiapiaci elemzés
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a…
Itthon sem terem már sok babér a tévének
Az NMHH felmérése szerint a hazai internetezők fele gyakorlatilag már egyáltalán nem tájékozódik tradicionális médiaforrásokból.
A netezők fele már nem a hagyományos médiából tájékozódik
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a Z-generációnál a leglátványosabb. Az internethasználat hazai terjedésével párhuzamosan egyre nehezebb helyzetbe kerül a…
Kiderült: egyre kevesebb magyar tévézik vagy rádiózik
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint, amelynek eredményét csütörtökön ismertették az MTI-vel.
A hagyományos média kárára virul az internet
Az internetezők fele már egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából.
A tartalomfogyasztók elpártolnak a tévétől
Az NMHH piackutatása szerint csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.
Egyre kevesebben tájékozódnak a hagyományos médiából
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik.
Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a…
Egyre inkább internetes hírfogyasztóvá válunk
Az internetezők fele már nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik, hanem a világhálón olvassa el, vagy nézi meg az aktuális híreket. A változásban a Z generáció jár az élen. Az internethasználat hazai terjedésével párhuzamosan egyre nehezebb helyzetbe kerül a hagyományos média és távközlés, vagyis a tévézés, a…
Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya
A telefonálás valamennyire tartja magát az internettel folyó versenyben.
Egyre inkább a netről tájékozódunk
Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.
Csökken A Hagyományos Média Fogyasztóinak Aránya Az Internethez Képest
Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik.
Az internet fokozatosan szorítja ki a hagyományos médiát
Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a Z-generációnál a leglátványosabb.
A netezők fele már nem a hagyományos médiából tájékozódik
A telefonálás valamennyire tartja magát az internettel folyó versenyben.
Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
Budapest – Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint, amelynek eredményét csütörtökön ismertették az MTI-vel.