Márkanagykövet lett D. Tóth Kriszta

MMonline
-
 20.07.22 08:27Média

Hazánkban a felnőtt lakosság napi 2,7 csészényi kávét iszik, bár Magyarországon a kávé leginkább funkcionális, a reggeli ébredést segítő ital, egyre többen fogyasztják élvezeti szándékkal is. Erre a fogyasztói igényre épít a hazai kereskedelmi forgalomba májusban bevezetett Costa Coffee, amelynek ikonikus keverékét 112 próbálkozás után alkották…

1 kapcsolódó hír

  A Costa meghódítja a magyar piacot – kávézás élményével és márkanagykövettel indul itthon

BDPST24
-
 20.07.22 06:57Életmód

A kávét eleinte nem itták, hanem ették: szárított szemeit rágcsálták, mert úgy gondolták, hogy különleges erőre kapnak tőle. A statisztikák szerint ma a világon naponta több mint 2 millió csésze kávét fogyasztunk el. Hazánkban a felnőtt lakosság napi 2,7 csészényi kávét iszik, bár Magyarországon a kávé leginkább funkcionális, a reggeli ébredést seg