Lettország betiltott egy orosz propagandatévét, pedig Szijjártó Péter nagyot csocsózott a riporteré…

168 Óra Online
-
  20.07.08 21:42 Külföld

Lettországban betiltották a külföldre sugárzó RT (korábban Russia Todayként ismert) orosz állami televízió hét csatornáját összhangban az Európai Unió által elrendelt szankciókkal - jelentette be a LETA balti hírügynökség a lett médiahatóságra (NEPLP) hivatkozva.

1 kapcsolódó hír

Már a második balti állam tiltja ki az orosz propagandatévét

Index
-
  20.07.08 19:53 Média

Lettország arra bíztatta az EU országait, hogy kövessék a példáját, és vegyék le a műsorról az RT-t.