Igyunk több tejet!

Agrofórum
-
 20.05.28 15:39Mezőgazdaság

Június közepéig tart az Agrárminisztérium (Am), az Agrármarketing Centrum (Amc) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampánya, amely a fogyasztói tudatosság erősítése mellett törekszik a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetésére is - közölte az Amc az Mti-vel.

12 kapcsolódó hír

Ezzel ösztönöznék a hazai tejfogyasztást: most különösen fontossá vált

Pénzcentrum
-
 20.05.28 18:58Gazdaság

Június közepéig tart az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampánya, amely a fogyasztói tudatosság erősítése mellett törekszik...

AMC: a tej és a tejtermékek fogyasztását ösztönző kampány indult

HírTV
-
 20.05.28 15:28Gazdaság

Feldman Zsolt: a kormány gazdaságvédelmi akcióterve védőhálót nyújt a magyar vállalkozásoknak.

Tej. Szívvel-lélekkel!

Útjára indult a tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampány, amely az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttes közreműködésével jött létre. A június 18-ig tartó promóció a fogyasztói tudatosság ösztönzését, a fogyasztói edukációt, valamint minőségi hazai tejtermékek…

Új kérést intéznek a magyarokhoz

Napi.hu
-
 20.05.28 20:15Belföld

Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait - közölte az…

A tejtermékek fogyasztását népszerűsítő kampány indult

Agrotrend
-
 20.05.29 09:06Gazdaság

A kiváló minőségű hazai élelmiszerek népszerűsítése mellett a magyar munkahelyeket is védi a most induló, a tej és tejtermékeket, és azok fogyasztását ösztönző kampány – fogalmazott Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára az Agrármarketing Centrummal és a Tej Szakmaközi Szervezet…

Nagyszabású kampánnyal népszerűsítik a tejfogyasztást Magyarországon

Az Agrárminisztérium (Am), az Agrármarketing Centrum (Amc) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

Túl kevés tejterméket fogyasztanak a magyarok, népszerűsítő kampány indult

Beol
-
 20.05.29 10:12Életmód

A fogyasztói tudatosság erősítése mellett fontos cél a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése is.

Túl kevés tejterméket fogyasztanak a magyarok, népszerűsítő kampány indult

Kisalföld
-
 20.05.29 10:12Életmód

A fogyasztói tudatosság erősítése mellett fontos cél a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése is.

Tej és tejtermékek fogyasztásösztönző promóció indult

Store Insider
-
 20.05.28 14:27Gazdaság

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

Tej és tejtermékek fogyasztását ösztönző kampány indult

Körös Hírcentrum
-
 20.05.29 14:45Megyei

A kiváló minőségű hazai élelmiszerek népszerűsítése mellett a magyar munkahelyeket is védi a most induló, a tej és tejtermékeket, és azok fogyasztását ösztönző kampány – fogalmazott Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára az Agrármarketing Centrummal és a Tej Szakmaközi Szervezet…

Új kampány indul a tej és tejtermékek fogyasztásának ösztönzésére

VG
-
 20.05.28 18:19Gazdaság

A klasszikus fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztók tájékoztatása is.

Tej és tejtermékek fogyasztásösztönző promóció indult

Az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság