Komfortos kiszolgálás

KKV Magazin
-
  20.05.27 05:35 Cégvilág

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni? Varga-Hering Zsuzsanna, a Telenor digitális…

4 kapcsolódó hír

Telenor-szubjektív Varga-Hering Zsuzsannával

Prim Online
-
  20.05.27 09:39 Mobiltech

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni? Varga-Hering Zsuzsanna, a Telenor digitális…

Ott kell kiszolgálni az ügyfeleket, ahol nekik a legkomfortosabb

Technokrata
-
  20.05.27 07:00 Infotech

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni? Varga-Hering Zsuzsanna, a Telenor digitális…

„Ott kell kiszolgálni az ügyfeleket, ahol nekik a legkomfortosabb”

BDPST24
-
  20.05.26 10:47 Életmód

Telenor-szubjektív Varga-Hering Zsuzsanna, digitális csatornákért és értékesítésért felelős vezetőtől A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a…