Könyveket és hajfestéket vettünk a karantén alatt

Bitport
-
  20.05.19 10:39 Infotech

Legalábbis erre jutottak a magyarok válaszaiból egy friss, online vásárlási szokásokat firtató európai felmérésben.

11 kapcsolódó hír

Szórjuk a pénzt a virtuális élményekre

MMonline
-
  20.05.18 13:23 Gazdaság

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak közel 30 százaléka a korábbinál több pénzt költ virtuális élményekre. A Mastercard kutatásából az is kiderült, hogy az európaiak közel…

A szektor, amely hatalmasat nyert a koronavíruson: e-kereskedelem

Portfolio
-
  20.05.18 12:16 Gazdaság

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka gondolja ugyanezt.

Ki nem találnád: ezeket a dolgokat veszik legszívesebben online a magyarok

Pénzcentrum
-
  20.05.18 16:06 Belföld

Hazánkban a kijárási korlátozások alatt 17 százalékkal nőtt a virtuális élmények iránti igény, legyen szó akár filmekről, akár fitneszről. Közel minden ötödik magyar adakozott online ez idő alatt. A könyvek, a konyhai eszközök...

Mastercard: így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

ProfitLine
-
  20.05.19 05:30 Belföld

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka gondolja ugyanezt.

Mastercard: az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát

Adó
-
  20.05.18 15:12 Cégvilág

Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka tart az online visszaélésektől - derült ki a Mastercard friss felméréséből.

Online fizetés: nagyot változott a magyar helyzet

Napi
-
  20.05.18 14:21 Belföld

Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka tart az online visszaélésektől - derül ki a Mastercard friss felméréséből.

A koronavírus teljesen átalakította a magyarok vásárlási szokásait is

Infostart
-
  20.05.18 15:51 Gazdaság

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben – derül ki egy friss felmérésből.

Egyre inkább ráhangolódunk az online vásárlásra

VG
-
  20.05.18 15:46 Gazdaság

A magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben.

Mastercard: az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát

Trademagazin
-
  20.05.18 10:20 Gazdaság

Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka tart az online

Mastercard: így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

Trademagazin
-
  20.05.18 09:12 Gazdaság

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben.

Így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

IT café
-
  20.05.18 15:30 Infotech

A Mastercard felmérése szerint hazánkban a kijárási korlátozások alatt 17 százalékkal nőtt a virtuális élmények iránti igény, legyen szó akár filmekről, akár fitneszről.