Nem lehet mindent eladni a koronavírus elleni védelemre hivatkozva!

Piac és Profit
-
 20.04.21 17:58Gazdaság

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései: a régiek mellett olyan új szereplők is megjelentek a piacon, akik a fő profiljukba nem illeszkedő termék vagy szolgálatás értékesítésébe kezdtek. Fontos azonban, hogy az új üzleti lehetőségeket mindenki tisztességesen használja ki, hiszen…

5 kapcsolódó hír

Reklámok és kartellek a koronavírus idején: ilyen versenyjogi szempontokra kell figyelni

ProfitLine
-
 20.04.21 19:30Gazdaság

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései: a régiek mellett olyan új szereplők is megjelentek a piacon, akik a fő profiljukba nem illeszkedő termék vagy szolgáltatás értékesítésébe kezdtek. Fontos azonban, hogy az új üzleti lehetőségeket mindenki tisztességesen használja ki, hiszen…

Reklámok és kartellek a koronavírus idején: ilyen versenyjogi szempontokra kell figyelni

Márkamonitor
-
 20.04.22 09:39Gazdaság

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései: a régiek mellett olyan új szereplők is megjelentek a piacon, akik a fő profiljukba nem illeszkedő termék vagy szolgáltatás értékesítésébe kezdtek. Fontos azonban, hogy az új üzleti lehetőségeket mindenki tisztességesen használja ki, hiszen…

Reklámok a koronavírus idején: erre figyel a GVH

MMonline
-
 20.04.21 13:52Gazdaság

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései: a régiek mellett olyan új szereplők is megjelentek a piacon, akik a fő profiljukba nem illeszkedő termék vagy szolgálatás értékesítésébe kezdtek. Fontos azonban, hogy az új üzleti lehetőségeket mindenki tisztességesen használja ki, hiszen…

Versenyjog, kartellek és reklámjog koronavírus idején

Magyar Nemzet
-
 20.04.22 12:30Gazdaság

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései.

Reklámok és kartellek a koronavírus idején: ilyen versenyjogi szempontokra kell figyelni

BDPST24
-
 20.04.21 14:24Életmód

A koronavírus-járvány hatására megszaporodtak az egészséget védő termékek és szolgáltatások hirdetései: a régiek mellett olyan új szereplők is megjelentek a piacon, akik a fő profiljukba nem illeszkedő termék vagy szolgálatás értékesítésébe kezdtek. Fontos azonban, hogy az új üzleti lehetőségeket mindenki tisztességesen használja ki, hiszen…