Már a bónuszos-kuponos piac sem a régi

Mínuszos
-
  20.01.19 06:33 Infotech

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba — áll a Bónusz Brigád közleményében. A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik…

1 kapcsolódó hír

Tárgyak helyett inkább élményeket vásárolnak ajándékba az internetezők

KadarkaNet
-
  20.01.19 01:54 Megyei

2020.01.19. Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba, a tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes…