A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát

Gondola
-
  19.10.17 16:57 Gazdaság

A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát nyári, a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt, mert az indoklás szerint a cég károsíthatta a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését

1 kapcsolódó hír

A nemzeti és nemzetietlen erkölcs

Szabad Magyar Szó
-
  19.10.17 12:50 Határtalan

A Coca Cola óriáscéget a szerelem sokszínűségét, óriásplakátokon meleg párokat bemutató nyári kampánya miatt a magyar fogyasztóvédelem fél millió forintra büntette. A Pest Megyei Kormányhivatalban lakossági bejelentés után indítottak vizsgálatot, és úgy ítélték meg, hogy a reklámokkal a Coca-Cola „károsította a fiatalkorúak erkölcsi fejlődését”.…