Melegkampány: megbírságolták a Coca-Colát

Magyar Nemzet
-
  19.10.15 16:55 Belföld

A fogyasztóvédelem közleményében kiemelte: tilos az olyan reklám, amely a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését károsíthatja.

3 kapcsolódó hír

Megbírságolták a Coca-Colát a melegbarát hirdetések miatt

NLC
-
  19.10.14 14:55 Életmód

A Pest Megyei Kormányhivatal szerint a #loveislove kampány veszélyeztetheti „a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését”.

Reagált a Coca-Cola a félmilliós fogyasztóvédelmi bírságra

Humen
-
  19.10.14 18:49 Életmód

  Az üdítőmárka nyári #loveislove kampánya kapcsán a fogyasztóvédelemi ügyekben illetékes állami hivatal úgy ítélte meg, hogy az károsíthatta a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését. A kiszabott bírság mellett egyben a céget eltiltották a kampány folytatásától is. A nem végleges határozat kézhezvétele után a…

Félmilliós bírságot szabtak ki a Coca-Colára az augusztusi poszterkampány miatt

Erdély Ma
-
  19.10.15 13:35 Belföld

Augusztusban óriási vihart kavart a Coca-Cola cukormentes üdítőjéhez társított #loveislove kampány egymás elfogadásáért és az előítéletek ellen. A Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a cégre a kampány miatt.