A sikeres hosszú távú stratégia 3 alappillére egy családi vállalat szemszögéből

GazdaságPortál
-
  19.09.11 16:22 Gazdaság

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása, mint a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti egyre erősödő igény új kihívások elé állítják a csomagolóipart. A hosszú távú stratégiával rendelkező cégek azonban igyekeznek felkészülni a várható töréspontokra, így könnyebben tudnak reagálni a hirtelen változásokra…

4 kapcsolódó hír

A sikeres családi vállalat 3 alappillére

Piac és Profit
-
  19.09.11 17:02 Gazdaság

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása, mint a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti egyre erősödő igény új kihívások elé állítják a csomagolóipart. A hosszú távú stratégiával rendelkező cégek azonban igyekeznek felkészülni a várható töréspontokra, így könnyebben tudnak reagálni a hirtelen változásokra…

Csomagolás - hosszútávra

KKV Magazin
-
  19.09.12 08:00 Cégvilág

A fogyasztói szokások gyökeres változása, így a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti erősödő igény, új kihívások elé állítják a csomagolóipart. A hosszú távú stratégiával rendelkező cégek igyekeznek felkészülni a várható töréspontokra.

A sikeres hosszú távú stratégia 3 alappillére egy családi vállalat szemszögéből

ProfitLine
-
  19.09.11 14:30 Gazdaság

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása, mint a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti egyre erősödő igény új kihívások elé állítják a csomagolóipart. A hosszú távú stratégiával rendelkező cégek azonban igyekeznek felkészülni a várható töréspontokra, így könnyebben tudnak reagálni a hirtelen változásokra…

Így lehetnek sikeresek a családi vállalatok

MMonline
-
  19.09.12 08:48 Cégvilág

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása, mint a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti egyre erősödő igény új kihívások elé állítják a csomagolóipart. A hosszú távú stratégiával rendelkező cégek azonban igyekeznek felkészülni a várható töréspontokra, így könnyebben tudnak reagálni a hirtelen változásokra…