E.On: indul az új márkakampány

Márkamonitor
-
  19.09.10 10:34 Média

A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az emberi, felhasználói oldalra, az E.ON szerint azonban az új termékek már többet nyújtanak az ügyfeleinek annál, minthogy csak áram van a…

1 kapcsolódó hír

Állati kampány az E.ON-tól

MMonline
-
  19.09.10 09:44 Gazdaság

A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az emberi, felhasználói oldalra, az E.ON szerint azonban az új termékek már többet nyújtanak az ügyfeleinek annál, minthogy csak áram van a…