Új szintre emelte az ügyféltámogatást az LG

MMonline
-
  19.08.30 09:21 Gazdaság

A hamarosan kezdődő berlini IFA technológiai kiállításon mutatja be az LG Electronics (LG) innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra. A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó L

2 kapcsolódó hír

Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket

Technokrata
-
  19.08.31 06:00 Infotech

Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t.

Jönnek a tanácsot adó háztartási gépek

Computerworld
-
  19.08.29 15:07 Infotech

Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra.