A kétfarkúak Deutsch Tamás és Bayer Zsolt képével hirdetik, hogy a szerelem az szerelem

168 Óra Online
-
  19.08.06 09:36 Belföld

Azután, hogy a Pesti Srácok homofób cikket írt, Boldog István italokat bojkottált, a Coca-Cola közleményben rázta le a vádakat, a Fidesz szerint pedig mindenki azt csinál, amit akar, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt is bedobta magát a #loveislove-kampányba. Nem is akárhogy. 

5 kapcsolódó hír

Pesti Srácok: Tolószékes embereket sem szeretnénk hirdetéseken nézegetni

HVG
-
  19.08.06 15:02 Életmód

Nem is a homoszexualitással van a baj, hanem az érzékenyítéssel.

„Óvszert kell a melegekkel reklámozni,nem üdítőt”

24
-
  19.08.06 10:58 Belföld

Széles körben keltett felháborodást a Coca-Cola plakátkampánya, amelyben meleg párokkal is népszerűsíti cukormentes termékét. Azokat kérdeztük az ügyről, akik nap mint nap látják a plakátokat.

A Fideszben tudják mi az önfegyelem

Hírklikk
-
  19.08.06 19:08 Belföld

Boldog István fideszes képviselő heroikus fogadalmat tett. Úgy érezte, azonnal cselekednie kell, mivel a Coca Cola plakátjain azonos nemű pár is szerepel. 

Mivel reklámozza magát a Coca-Cola melegek helyett?

Azonnali
-
  19.08.05 10:49 Vélemény

Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!

Orbán nagyon csúnyán feszegeti a határokat!

OLKT
-
  19.08.06 14:46 Vélemény

A Coca Cola melegbarát hirdetése felháborította a Fidesz egy-két korifeusát, amihez csatlakozott több jobbos hírportál is, ám a kormánypárt nem támogatta az egész akciót kirobbantó a helyettes szóvivő, Boldog István bojkott felhívását, mondván, a magyarok maguk dönthetik el, mit akarnak inni, írja a The New York Times cikkét szemléző…