Videós kárrendezés indul a Generalinál

Médiapiac
-
  19.08.06 11:27 Gazdaság

A lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik ilyen eset online csatornán történik.

4 kapcsolódó hír

Ezek a veszélyek leselkednek a magyarokra idén nyáron

Pénzcentrum
-
  19.08.05 19:05 Gazdaság

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik iyen eset online csatornán történik....

Bejött a digitális kárbejelentés: A Generali videós funkcióval bővíti szolgáltatását

Biztosító Magazin
-
  19.08.05 17:03 Gazdaság

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik iyen eset online csatornán történik – derül ki a Generali adataiból. 

Videós újítás a Generalinál

MMonline
-
  19.08.06 14:35 Gazdaság

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik iyen eset online csatornán történik – derül ki a Generali adataiból. A SMART megoldások legújabb eszköze a Generalinál a lakás- és…

Egyre népszerűbb a digitális kárbejelentés

Prim Online
-
  19.08.05 11:33 Infotech

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden ötödik iyen eset online csatornán történik – derül ki a Generali adataiból. A Smart megoldások legújabb eszköze a Generalinál a lakás- és…