Mint virágpor a méhnek, olyan a jó munkáltatói márka a cégnek

IT Business
-
  19.05.30 13:00 Infotech

A kreatívan felépített, megnyerő munkáltatói márka jó barátságot ápol az alacsony toborzási költséggel – és melyik potenciális munkavállaló mondana nemet arra az ajánlatra, amit egy erős márkájú, jó hírű cégtől kap? A jól felépített employer branding komoly fegyvertény a HR-es kezében, amit tudni kell használni.

1 kapcsolódó hír

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Digital Hungary
-
  19.05.30 07:00 Gazdaság

Az erős és hiteles munkáltatói márka sokat hozhat egy vállalat számára, míg a féligazságok és hazugságok súlyos anyagiakban mérhető károkat okozhatnak. Munkáltatói márkát nem lehet olyan vállalatnál építeni, ahol egyébként pedig rossz dolgozni. De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer…