Az Apple a világ legértékesebb márkája a Forbes listáján

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2330 milliárd dollár, ami 8 százalékkal múlja felül a múlt évit.

2 kapcsolódó hír

Az Amazon márkaértéke egy év alatt csaknem megduplázódott

StartUP!
-
  19.05.23 15:48 Cégvilág

A BrandZ legújabb rangsorából derült ki, hogy egy év alatt majdnem a duplájára nőtt az Amazon márkaértéke, ezzel a világ legértékesebb kiskereskedelmi márkája maradt. A lista második helyén is egy e-kereskedő, az Alibaba található, míg a harmadik a McDonald’s lett.

Az Amazon a legértékesebb kiskereskedelmi márka

MMonline
-
  19.05.23 08:22 Média

Egy év alatt majdnem a duplájára nőtt az Amazon márkaértéke, a BrandZ legújabb rangsora alapján. A világ legértékesebb kiskereskedelmi márkáit bemutató lista második helyén is egy e-kereskedő, az Alibaba található, míg a harmadik a McDonald’s lett. A Kantar az üzleti teljesítményt és a fogyasztói értékeléseket is figyelembe vette a…