Nem bíznak az emberek az internetben: tényleg ekkora a vész?

Pénzcentrum
-
  19.04.26 20:31 Gazdaság

Egy friss kutatás szerint a fogyasztók már jobban tartanak saját online szolgáltatóiktól, mint a hekkertámadásoktól. A fogyasztók 71 százaléka fél attól, hogy a kereskedelmi cégek visszaélnek a személyes adataikkal, de csak 68 százalékuk...

6 kapcsolódó hír

Nem bíznak a fogyasztók az online szolgáltatóikban

ProfitLine
-
  19.04.26 23:30 Gazdaság

A Kpmg legfrissebb kutatása szerint a fogyasztók már jobban tartanak saját onlineszolgáltatóiktól, mint a hekkertámadásoktól. A fogyasztók 71 százaléka fél attól, hogy a kereskedelmi cégek visszaélnek a személyes adataikkal, de csak 68 százalékuk aggódik amiatt, hogy személyes adataik mások kezében kompromittálódnak, azaz hekkerek…

Nem bíznak a fogyasztók az online szolgáltatóikban

Prim Online
-
  19.04.27 09:39 Infotech

A Kpmg legfrissebb kutatása szerint a fogyasztók már jobban tartanak saját online szolgáltatóiktól, mint a hekkertámadásoktól. A fogyasztók 71 százaléka fél attól, hogy a kereskedelmi cégek visszaélnek a személyes adataikkal, de csak 68 százalékuk aggódik amiatt, hogy személyes adataik mások kezében kompromittálódnak, azaz hekkerek…

Hiába a GDPR, még mindig félünk, hogy visszaélnek az adatainkkal online vásárlásnál

Forbes
-
  19.04.26 13:51 Gazdaság

A kutatás szerint a fogyasztók 69 százaléka aggódik amiatt, hogy az általa használt technológia kompromittálódik, 37 százalék pedig a pénzügyi információit félti.

Nem bíznak a fogyasztók az online szolgáltatóikban

Kanizsa Újság
-
  19.04.26 13:15 [N/A]

A KPMG legfrissebb kutatása szerint a fogyasztók már jobban tartanak saját online szolgáltatóiktól, mint a hekkertámadásoktól. A fogyasztók 71 százaléka fél attól, hogy a kereskedelmi cégek visszaélnek a személyes adataikkal, de csak 68 százalékuk aggódik amiatt, hogy személyes adataik mások kezében kompromittálódnak, azaz hekkerek…

Nem bíznak a fogyasztók az online szolgáltatóikban

IT café
-
  19.04.26 11:10 Infotech

A KPMG legfrissebb kutatása szerint a fogyasztók már jobban tartanak saját online szolgáltatóiktól, mint a hackertámadásoktól.