Tudni akartad, mi az a rajzolt fa a Starbucks kávézóiban?

Médiapiac
-
  19.01.29 18:28 Média

A Starbucks 2019 első negyedévében kampányt indít, amelynek célja, hogy papírpohár helyett a környezetbarát alternatív megoldások mellett döntsenek a magyar fogyasztók.

2 kapcsolódó hír

A Starbucks alternatív megoldásokat kínál

Márkamonitor
-
  19.01.30 10:36 Életmód

A Starbucks 2019 első negyedévében kampányt indít, amelynek célja, hogy papírpohár helyett a környezetbarát, alternatív megoldások mellett döntsenek a magyar fogyasztók. A Starbucks amellett, hogy tervei szerint 2020-ra teljesen száműzi a műanyag szívószálakat üzleteiből, valamint Magyarországon az elsők között biztosít 90 forint kedvezményt…

Kampányol a Starbucks

MMonline
-
  19.01.30 09:24 Gazdaság

A Starbucks 2019 első negyedévében kampányt indít, amelynek célja, hogy papírpohár helyett a környezetbarát alternatív megoldások mellett döntsenek a magyar fogyasztók. A Starbucks amellett, hogy tervei szerint 2020-ra teljesen száműzi a műanyag szívószálakat üzleteiből, valamint Magyarországon az elsők között biztosít 90 forint…