Ha a kereskedőket kérdezzük, ez egy szuperjó karácsony volt

Piac és Profit
-
  19.01.24 18:06 Gazdaság

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. Azonban még mindig vannak…

3 kapcsolódó hír

Százmilliárddal többet költöttünk ajándékokra

MMonline
-
  19.01.24 11:51 Cégvilág

A teljes tavalyi karácsonyi szezonban 334 milliárd forintot költöttek a magyarok online és offline boltokban ajándékokra az eNET kutatása szerint. A cég elemzése arra is rámutatott, hogy még mindig vannak olyan területek, ahol erősíteni lehet a vásárlói élményt és ezzel együtt a karácsonyi szezon sikerét. Kétmillió magyar élt az online…

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

Prim Online
-
  19.01.24 15:27 Infotech

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. 

Nagyon örülnek a boltok a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezonnak

SG
-
  19.01.25 06:42 Infotech

Csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt).