Webáruház hírek

Infotech › Webáruház

Webshopot nyitottak a sörfőző szerzetesek

19.06.20 15:20

Megelégelték a belgiumi Szent Sixtus-apátság szerzetesei, hogy viszonteladók fölözzék le a hasznot, ezentúl kizárólagosan csak saját webáruházukon keresztül értékesítik nagy népszerűségnek örvendő sörüket.

Mészáros sportmárkája mától az Intersportban is kapható

19.06.20 14:29

A webshop ugyan még mindig nem indult el, de az Intersporttal kiskereskedelmi megállapodást kötött a 2rule-t forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt.

Túlélik-e a boltok az online vásárlás térnyerését?

19.06.17 14:20

Bár a digitalizáció mindent visz, a túléléshez a kulcsot mégis a személyesség jelenti majd – hangzott el a boltok jövőjéről szóló kétnapos szakmai workshopon, a Shop Experience Design Sprinten, ahol 50 résztvevő dolgozott csapatokban a jövő…

Felmérés: készpénzben fizetjük az online rendeléseket

19.06.17 12:05

Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében, 84 százalékuk leginkább utánvéttel, készpénzben szeret fizetni annak ellenére, hogy a webáruházak átlagosan négyféle fizetési lehetőséget kínálnak —…

Hol a híres árérzékenység? Hiába drágább, az utánvétben hisz a magyar

19.06.13 11:35

Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében, 84 százalékuk leginkább utánvéttel, készpénzben szeret fizetni annak ellenére, hogy a webáruházak átlagosan négyféle fizetési lehetőséget...

A Decathlon és a Lumenet az Év internetes kereskedője

19.06.11 08:44

Nagyvállalati kategóriában a Decathlon sportszeráruház, kis- és középvállalati kategóriában a Lumenet világítástechnikai webáruháza nyerte az Év internetes kereskedője díjat az idén. A szervezők pénteki közleménye szerint idén 48 ezren…

Az internetes áruházak idén is nyertek díjakat

19.06.09 15:05

Idén 13. alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon webáruház lett.

A(z) "Webáruház" oldalunk a könnyebb áttekinthetőség érdekében nem tartalmaz minden hírt csak azokat, melyekről több forrás is írt. A részletes keresésért kattints ide:
Keresés

Kapcsolódó képek

Kapcsolódó témák

Esemény

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és…

Esemény

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és…

Gazdaság

Tízmilliók kedvenc alkalmazásai tűnhetnek el egy csapásra

Eltántoríthatja az európai piactól a Vibert, a Skype-ot, a ­WhatsAppot és társaikat az az uniós irányelv-módosítás, amely szigorúbb fogyasztóvédelmi követelményeket fektet le az ilyen cégek számára.

Kapcsolódó lap.hu oldalak

       

      Kategória ajánló