Vatera hírek

Márka › Vatera

Online könnyen átverhetők vagyunk

20.03.12 19:10

Ha minőségi probléma merül fel online vásárlás során, akkor Európában a vásárlók 89 százaléka legalább egyszer megpróbál kompenzációt, pénzvisszafizetést kérni és csupán 6 százaléka hagyja annyiban a dolgot.* Ehhez képest Magyarországon közel…

A nagyok után a KSC fiataljai is remekül játszottak

19.12.17 21:31

Tizedik bajnokijából a kilencediket is behúzta az Atomerőmű KSC Szekszárd utánpótlás korú játékosokból álló csapata.

Így vásárolunk karácsonyra

19.11.21 08:28

A vevők évről évre nagyságrendileg ugyanazt az összeget költik ajándékokra, annak ellenére, hogy a KSH adatai szerint a fogyasztói árak folyamatosan nőnek – derült ki a Vatera felméréséből. Bár azt várnánk az ünnepi időszaktól, hogy ajándékok után…

Így vásárol a magyar: ennyire vagyunk környezettudatosak a mindennapokban

19.09.20 12:43

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Az online piactéren vásárlók szintén 72 százaléka szívesen vásárol a zero waste jegyében, bár elsősorban inkább a költséghatékonyság...

Iskolakezdés. Már tízezer forint is kevés

19.08.16 06:37

Tízezer forint alatti összegből csak minden tizedik család hozza ki a kötelező iskolaszer-vásárlást. A legtöbben 15-25 ezer forintot szánnak erre a célra - derült ki a Vatera saját felhasználói körében végzett felméréséből. The post Iskolakezdés. Már…

A(z) "Vatera" oldalunk a könnyebb áttekinthetőség érdekében nem tartalmaz minden hírt csak azokat, melyekről több forrás is írt. A részletes keresésért kattints ide:
Keresés

Kapcsolódó témák

Márka

Online kereskedők példás összefogása a járvány elleni küzdelemben

Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

Közélet

Emiatt mondanak fel tömegesen a magyar fiatalok a munkahelyeken

A hazai cégek felismerik ugyan a fiatal munkavállalók igényeit, de nem reagálnak megfelelően rájuk - derült ki a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Y és Z generációt vizsgáló komplex kutatásából. A 2000 fiatalt és…

Közélet

Emiatt mondanak fel tömegesen a magyar fiatalok a munkahelyeken

A hazai cégek felismerik ugyan a fiatal munkavállalók igényeit, de nem reagálnak megfelelően rájuk - derült ki a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Y és Z generációt vizsgáló komplex kutatásából. A 2000 fiatalt és…