GVH hírek
Gazdaság › GVHKoronavírus és a reklámok: mit lehet és mit nem?
A fogyasztóknak, a hirdetőknek és a hirdetést közzétevőnek is ajánlásokat fogalmazott meg a Gazdasági Versenyhivatal.
Gvh: A digitálisan elérhető összehasonlító eszközök kockázatosak is lehetnek
Egyre több és egyre változatosabb az olyan weboldal, amely a fogyasztók számára optimális termékek felkutatását segíti, ezek többnyire hasznosak, ám bizonyos kockázatokat is magukban foglalnak - derült ki a Gazdasági Versenyhivatal (Gvh) új…
Keresés
Kapcsolódó témák
Gazdaság
Lecsapott a GVH, 46 milliós bírságot szabtak kiTöbb uniós tagállamot érintő versenykorlátozó megállapodást tárt fel a magyar versenyhatóság; a Jacobs-csoportra 46 millió forint bírságot szabtak ki, mert a műköröm-építéshez és díszítéshez szükséges termékeket értékesítő cég…
Nagyvilág
Frissült a kockázatosnak minősített országok listája, Magyarország még mindig a vörös zónába tartozikAz Ukrán Egészségügyi Minisztérium március 5-én frissítette a koronavírus-járvány szempontjából kockázatosnak minősített országok listáját, amin Magyarország továbbra is a vörös zónába tartozik.
Gazdaság
Az NMHH eljárást indít az RTL ellen A család az család-reklám miattEmberek, 16 éven aluliak is láthattak boldog családokat!
Infotech
Egyszerűbb jelölések: Márciustól kötelező az új energiacímkék használataMárcius elsejétől kötelező az új energiacímkék használata a műszaki boltok egyes termékein és a webáruházak termékismertetőiben. A vásárlók az új jelölésekkel először többek között a hűtőkön és fagyasztókon, mosógépeken,…