GVH hírek

Gazdaság › GVH

Milliárdos bírság megtévesztő reklámok miatt – mire figyeljenek a cégek?

21.01.20 11:51

Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ilyen ügyekben csaknem 6 milliárd forint bírságot…

Durva büntetést kapott egy sportélelmiszereket forgalmazó cég

21.01.14 12:16

Fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdették a MyProtein termékeket. A hatóság 100 millió forintos bírságot rótt ki az angol cégre. 

100 milliós GVH-bírság egy sportélelmiszereket forgalmazó cégnek

21.01.14 12:16

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy forgalmazója fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján a MyProtein termékeket.

Százmilliós bírságot szabtak ki fiktív leárazás miatt

21.01.14 12:16

Fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdetett honlapján étrend-kiegészítőket és ruhákat egy angliai bejegyzésű cég. A magyar versenyhatóság (GVH) 100 millió forintos bírságot szabott ki.

Mégsem olyan fehér a BrightWhite?

21.01.12 17:03

A Gazdasági Versenyhivatal eljárást kezdeményezett a forgalmazó ellen.

A(z) "GVH" oldalunk a könnyebb áttekinthetőség érdekében nem tartalmaz minden hírt csak azokat, melyekről több forrás is írt. A részletes keresésért kattints ide:
Keresés

Kapcsolódó témák

Gazdaság

ITM-GVH-MNB: Megerősített együttműködés

Megújították a fogyasztóvédelmi együttműködést.

Nagyvilág

Kinyitotta kapuit Seychelle-szigetek a beoltott turisták előtt

A világ egyik leghíresebb turistaparadicsomának számító szigetország kormánya bejelentette, hogy koronavírus-vakcináról szóló igazolással, valamint 72 óránál nem idősebb negatív RT-PCR-teszttel mostantól bárkit fogadnak.

Gazdaság

Jó hír a médiának: A Google megállapodott a francia kiadókkal és fizet a tartalomért

A francia hírügynökségek jó ideje folyamatosan panaszkodtak, mert a Google nem volt hajlandó megosztani velük azokat a milliós bevételeket, amelyekre a technológai vállalat a híreik mellé csatolt reklámokból tett szert. Az amerikai…

Infotech

Az e-kereskedelem csökkenti a kiskereskedelem szén-dioxid lábnyomát

Az online vásárlás átlagosan 36 százalékkal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár egy kutatás szerint. Az MIT Real Estate Innovation Lab által vizsgált alapesetek több mint 75 százalékában az e-kereskedelem…

Kapcsolódó lap.hu oldalak

       

      Kategória ajánló