CEMP hírek

Márka › CEMP

Nevet vált a cemp-x online csoport

18.11.29 17:10

A cemp-x online Zrt. kiadóvállalat a jövőben Indamedia Network Zrt. néven üzemel tovább. Az Index, a Velvet, a Dívány, a Totalcar, a Femina, a Napi.hu, a Port.hu és a Blog.hu hirdetési felületeit kizárólagosan értékesítő cég pedig Indamedia Sales Kft.…

Spéder Zoltán kivonul az Index mögül, a portál garantálja, hogy továbbra is független marad

18.09.17 19:42

Spéder Zoltán eladta a cemp-x online Zrt.-ben lévő közvetett tulajdonát, a társaság részvényeit Ziegler Gábor igazgatósági tag és Oltyán József médiavállalkozó vásárolták meg – közölte Bodolai László, a Magyar Fejlődésért Alapítvány (MFA) kurátora hétfőn…

Az Index is elesik? Simicska után Spéder is bedobta a törölközőt

18.09.17 19:03

Mintegy tíz év után kiszáll az Index.hu mögötti cégekből Spéder Zoltán. Az egyik új tulajdonos az az Oltyán József, aki a KDNP Bács-Kiskun megyei szervezetének elnökségi tagja, és korábban kormánybarát vidéki portálokból szervezett hálózatot.…

Kiüríti a CEMP-et a kegyvesztett Spéder Zoltán, egy csomagba teszi át fontos érdekeltségeit

18.09.11 16:24

Tulajdonost váltott a Közép-Európai Média és Kiadó (CEMP) legtöbb eszköze. A változás látszólag annyi, hogy a vagyonelemek átkerültek Spéder Zoltán egyik zsebéből a másikba. Az új tulajdonos társaság, a Spéder által a nyáron alapított Silhouette…

A(z) "CEMP" oldalunk a könnyebb áttekinthetőség érdekében nem tartalmaz minden hírt csak azokat, melyekről több forrás is írt. A részletes keresésért kattints ide:
Keresés

Kapcsolódó témák

Márka

Új néven folytatja a cemp-x online csoport

A jövőben Indamedia Network Zrt. néven működik tovább a cemp-x online Zrt. kiadóvállalat. Az Index, a Velvet, a Dívány, a Totalcar, a Femina, a Napi.hu, a Port.hu és a Blog.hu hirdetési felületeit kizárólagosan értékesítő cég pedig…

Ismert személy

Mészáros Lőrinc bizalmasáé, Vida Józsefé lehet a TV2 médiacsoport

Vida takarékszövetkezete hitelezett Mészárosnak, és Spéder Zoltán félreállítása óta övé az FHB bank is. Az ő cégéé lenne a TV2 mind a 14 csatornája.

Ismert személy

Trump szerint a New York Times ördögi propagandagépezet

Több Twitter-üzenetben ment neki a The New York Times című amerikai napilapnak Donald Trump amerikai elnök, miután egy kiszivárogtatott hangfelfelvétel alapján kiderült: a lap főszerkesztője, Dean Baquet azt kérte,…

Márka

Százmilliókat bukott a Népszabadság eladásán az MSZP

Miközben a lapot bezáró osztrák Heinrich Pecina milliárdokat keresett azzal, hogy a magyar médiapiacon Fidesz-közeli körökkel üzletelt, az MSZP és környezete meglepően olcsón adott túl és így százmilliókat bukott maradék…

Kapcsolódó lap.hu oldalak

       

      Kategória ajánló