Találatok: 54 hír

Bírságot kapott a TV2

Megsértette a termékmegjelenítésre vonatkozó előírásokat a TV2, amikor Szépítők című műsorában indokolatlan hangsúllyal szerepeltetett egy terméket.

P&G: komoly vágás a marketing büdzsén

Médiapiac  Ma 14:54 Gazdaság 

Az FMCG óriás negyedéves forgalma 1%-kal csökkent, erre pedig úgy reagál, hogy öt év alatt 2 milliárd dollárral vágja vissza a marketing költését.

Oracle és LinkedIn: új marketingtámogató megoldás

Médiapiac  Ma 13:03 Infotech 

A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el.

Óriásit szakított a Google-Facebook páros

Médiapiac  Ma 11:51 Média 

Tavaly 72,5 milliárd dollárt költöttek digitális reklámokra az Egyesült Államokban. A 22%-os növekedés összes dollárja ennél a két cégnél landolt.

Csúcson a marketing aktivitás

Médiapiac  Ma 11:18 Gazdaság 

A Global Marketing Index (GMI) csúcsot döntött áprilisban, Európában.

Négyezer felett a hipersulisok

Médiapiac  Ma 11:06 Gazdaság 

A Telenor digitális oktatási programjához néhány hónap alatt kilenc új iskola csatlakozott, és ezzel országszerte már több mint négyezer diák részesülhet a korszerű oktatás előnyeiben.

Trendforduló: már csökken a Twitter árbevétele

Médiapiac  Ma 09:12 Média 

Története során először nem nőtt a Twitter negyedéves bevétele: az év első három hónapjában 8% a visszaesés.

Chatbotot fejlesztett a Person Group

Médiapiac  Tegnap 19:18 Gazdaság  Állás

A Person Group digitális marketingügynöksége, a The Cave saját chatbotot fejlesztett, hogy ezzel segítsék a cégcsoport munkavállalóinak beilleszkedését.

Stratégiai igazgatóval erősít a Brightly

Médiapiac  Tegnap 19:18 Gazdaság 

Ügyféloldalról érkezik az új vezető, aki a Vodafone-nál, a Budapest Banknál és a Sberbanknál töltött be vezető pozíciókat márkaépítés, marketing és kommunikációs területeken.

A hirdetők többet költenek jövőre online

Médiapiac  Tegnap 14:30 Média 

A nagy márkák kétharmada növelni fogja digitális költéseit jövőre, annak ellenére, hogy egyre több a kérdőjel a reklámok láthatóságával kapcsolatban.

Kommunikációs igazgatót nevezett ki a MOL

Médiapiac  Tegnap 14:30 Gazdaság  MOL

Május 2-tól Apáti-Tóth Kata a MOL Magyarország kommunikációs igazgatója.

Új sorozat a Nickelodeonon

A Tini Nindzsa Teknőcök animációs sorozat rajongóit 2018-ban egy új szériával is megörvendezteti a gyerekcsatorna Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles munkacímmel.

Elindította a 4G Hangot a Magyar Telekom

Médiapiac  Tegnap 10:36 Mobiltech 

Hívás közben is folyamatos, 4G sebességű adatkapcsolatot tesz lehetővé az új technológia.

Baklövésekkel jön a DoQ

Médiapiac  Tegnap 10:15 Média 

Május 1-jén a DoQ a XX. század legendás mulasztásait és a hadviselés kudarcait mutatja be a Baklövések című sorozatban – fényt derítve azok okaira és következményeire.

Kreatív pályázatot hirdet a Finlandia

A Finlandia Vodka és az ArtHungry.com alkotásra hív: a feladat a vodkamárka idei fesztiválszettjének megtervezése.